Dermedic Normacne, serum na rozszerzone pory


Dermedic Normacne Preventi
Serum na rozszerzone pory

Składniki aktywne: p-Refinyl, AC.NET, AHA+L-Arginina, Chlorofil, Gliceryna

-Widocznie zmniejsza rozszerzone pory – nawet do 62%
-Zmniejsza wydzielanie sebum
-Działa rozjaśniająco, usuwa martwe komórki naskórka

-Spłyca drobne nierówności, nadając skórze jednolity wygląd
-Ma właściwości antyseptyczne
-Niekomedogenne (nie zatyka porów)
-Hypoalergiczne

Cena wg producenta: 53,40zł




Widoczne pory, to moja zmora. Niestety ciężko jest je zwalczyć. Czy ten produkt pomógł mi się z nimi uporać?
Wcześniej miałam produkty z tej serii, m.in. matujący krem do twarzy, żel do mycia twarzy, o którym już wcześniej pisałam. Dlatego miałam nadzieję, że i ten kosmetyk okaże się strzałem w dziesiątkę.
Jest to moje pierwsze serum do twarzy. Nie wiedziałam czego się spodziewać, co znajdę w środku. Ten rodzaj aplikatora jest bardzo ciekawym rozwiązaniem i pomaga w "dozowaniu" odpowiedniej ilości płynu. Zapach jest delikatny i zdecydowanie nie przeszkadzał w aplikacji.
Przechodząc do działania, serum używałam codziennie wieczorem przez miesiąc czasu. Nakładałam je na miejsca z widocznymi porami. Z efektów jestem zadowolona i mam nadzieję, że będzie coraz lepiej, ponieważ serum jest bardzo wydajne i wciąż zostało mi sporo produktu w buteleczce. Pierwszy najbardziej odczuwalny efekt, to nawilżenie i poprawa miękkości w tych miejscach. Zmniejszyła się też ilość wydzielanego sebum i nie świecę się już tak szybko i tak bardzo. Jeśli chodzi o widoczność porów... Sama nie wiem czego się spodziewałam. Nie sądziłam, że magicznie znikną i nie zostanie po nich śladu. Miałam nadzieję, że nie będą aż tak rzucały się w oczy. No i co? No i zmniejszyły się faktycznie! Co prawda bardzo delikatnie, ale przecież mam jeszcze ponad połowę buteleczki, także nie kończę ze smarowaniem i trzymajcie kciuki, żeby było jeszcze lepiej :)

A może któraś z Was miała już takie serum?


2 komentarze:

  1. Niestety nie miałam tego produktu, niedawno kupiłam serum które również miało zmniejszać pory z firmy Tołpa niestety kompletna klapa, bardzo wysuszył mi skórę, a pory pozostały bez zmian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tutaj wręcz przeciwnie. Świetnie nawilżył skórę :)

      Usuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!