Golden Rose Matte Crayon Lipstick


Golden Rose Matte Crayon Lipstick

Matowa pomadka do ust Matte Crayon tworzy na ustach aksamitne wykończenie.
Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach.
Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta.
Bogata paleta kolorów zawiera odcienie od klasycznej czerwieni po różne odcienie nude.


 Nie da się ukryć, że jest to moja ulubiona pomadka. Nigdy w życiu nie myślałam, że zdecyduję się na tak odważny kolor na ustach, ale cóż - raz się żyje! Ani trochę nie żałuję swojego wyboru. Z reguły nie wybierałam ciemnych, intensywnych odcieni, ponieważ bałam się, że podczas jedzenia, picia coś się zmyje i będzie to nieestetycznie wyglądać. Zawsze był wybór - albo szminka albo jedzenie. Jak się domyślacie - z tą kredką nic takiego się nie dzieje. Zostaje na ustach, jest mega trwała i to jest jej największy atut. Kolejną zaletą jest intensywność koloru. CUDO! 



Skład:
ppg-3 hydrogenated castor oil, isononyl isononanoate, ethylhexyl palmitate, ozokerite, synthetic wax, hdi/trimethylol hexyllactone crosspolymer, hydrogenated coco-glycerides, nylon-12, euphorbia cerifera cera, cetearyl alcohol, ethylhexyl hydroxystearate, octyldodecanol, phytosteryl/octyldodecyl lauroyl glutamate, copernicia cerifera cera, aroma, phenoxyethanol, tocopheryl acetate, silica, octadecyl di-t-butyl-4-hydroxyhydrocinnamate, mica, ci 77891, ci 77491, ci 17200, ci 45 410, ci 16035, ci 15850, ci 77499, ci 77492, ci15985, ci 19140, ci 42090, ci 45380, ci 12085, ci 73360, ci 77742, ci 47005, tin oxide


Czy używałyście już tych pomadek? Jakie są Wasze ulubione odcienie?
Pozdrawiam :*

7 komentarzy:

  1. Cieszę się że wróciłaś do blogowania ;) Bardzo ładnie Ci w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie! ja kocham odważne, ciemne , charakterystyczne kolory na ustach, ten jest idealny dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 4 kolor z tej serii i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor :) Sama mam 3 albo 4 takie pomadki z Golden Rose - moje ulubione to kolor nr 08 i 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją i uwielbiam! Nie dziwię się, że to Twoja ulubiona pomadka - moja również!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w swojej kolekcji każdą pomadkę z serii tych "kultowych" od Golden Rose i to ta jest podług mnie tą najlepszą. Począwszy od koloru (09), trwałości i łatwości aplikacji i oczywiście ceny wszystko jest w niej idealne.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!