Świąteczna lista życzeń


Grudzień, to czas kupowania prezentów, mnóstwa promocji itp. Jak co roku powtarzam sobie, że o prezentach pomyślę co najmniej miesiąc wcześniej, tak nigdy mi to nie wychodzi. Dwa lata i rok wcześniej tworzyłam taką listę życzeń, część z nich się spełniło, część wcale mi nie jest potrzebna do szczęścia. W tym roku nie miałam zamiaru jej tworzyć, bo sama będę swoim Mikołajem, ale przecież lubię czytać takie posty u Was, więc dlaczego nie? 



kaboompics.com
Książki! Uwielbiam czytać, większość mam w wersji mobilnej, ale nic nie zastąpi papieru :). Dawno już nie aktualizowałam listy "chcę przeczytać" ale odsyłam Was na mój profil na lubimyczytać.pl

Remington Keratin Therapy - jestem jedną z tych osób, którym ciężko się żyje bez prostownicy, a na tą czaję się już od dawna :)
Po dwukrotnej wizycie w Salonie Fryzur Czaja w Gorzowie Wlkp. zakochałam się w kosmetykach Sens.us a zwłaszcza w serii Keratin Build. Przygarnęłabym wszystko :D.

MakeUp Revolution Iconic 3. Nooo ja wiem, że maluję się cieniami od święta itd, ale przecież to jest takie ładne... 

Jeszcze ten nie zdążył się zagoić w całości, ale chcę już kolejny! Polecam Wam Sebastiana i jego Studio Tatuażu Peerless Tattoo

 Zapachowe świeczki to moje uzależnienie, a z Yankee Candle nie miałam jeszcze żadnej! Czas to zmienić :P


Mam nadzieję, że w Nowym Roku w końcu się odważę i zapiszę na kurs prawa jazdy :).

A Wy? Jakie macie życzenia? :D

10 komentarzy:

  1. Jako instruktorka nauki jazdy trzymam kciuki za Twoje prawko! :) moim życzeniem jest lampa do hybryd

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, tatuaż też marzy i mi się :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam prostownicy chyba od 5 lat albo może nawet dłużej, ale coraz bardziej zastanawiam się nad kupnem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam paletkę MUR i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tattoo ... chcialabym, ale boje sie bólu :) no i poki co nie wiem co bym chciała :)
    Sens.us mi jakos nie podeszlo. Mam na mysli farber - bardzo szybko, chyba po tygodniu, kolor zszedl. Calkowicie. Ale przez tydzuen byl cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jak wyżej mam tą paletkę i bardzo ją lubię, chociaż również rzadko używam tego typu produktów :) Ja na Nowy Rok chcę tylko jednego: by mój synek w końcu przesypiał całe noce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj przydałaby mi się nowa prostownica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku nie mam zachcianek.
    Czekają mnie wydatki związane z przeprowadzką i reszta wydatków związanych z porodem tak, więc niestety...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tatuaż!

    Też myśl o kursie prawa jazdy. :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!