Peeling enzymatyczny Dermedic


Peeling enzymatyczny delikatnie, nieinwazyjnie usuwa martwe warstwy naskórka. Udrażnia drogę dla działania kosmetyków pielęgnacyjnych. Nie podrażnia skóry jak peeling mechaniczny i nie wysusza jej. Bez tarcia i bez konieczności zmywania skóry po zabiegu. Do stosowania raz w tygodniu.

Skład: Aqua, Glycolic Acid (and) Arginine, Isopropyl Myristate, Ceteraryl Alcohol, Ceteareth-33, Cyclomethicone, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Triethanolamine, Polyacrylamide (and) C13-14 Isoparaffin (and) Laureth-7, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Urea, Allantoin, DMDM Hydantoin (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Parfum
 żródło: wizaz.pl

 Jak już wiecie, jestem fanką kosmetyków Dermedic. Z peelingów mechanicznych do twarzy zrezygnowałam już jakiś czas temu, właśnie na rzecz peelingów enzymatycznych. Przedstawiam Wam dzisiaj mojego ulubieńca :).
Dawno temu miałam okazję używać maseczki z tej samej serii i powiem szczerze, że gdyby nie nazwa na opakowaniu, to nie ogarnęłabym, że są to dwa inne kosmetyki. Konsystencja, zapach, nawet opakowanie takie same :p. Peeling nakładam na oczyszczoną skórę twarzy i zazwyczaj robiłam to na noc, choć czasami słuchałam zaleceń producenta i po 20 minutach ścierałam nadmiar płatkiem kosmetycznym. W obu przypadkach kosmetyk sprawdzał się dobrze. Skóra była oczyszczona i miękka w dotyku, suche skórki znikały szybciej. Nie podrażnił mnie, nie sprawił, że byłam czerwona, nie wzmagał pojawiania się wyprysków. Za to bardzo ładnie nawilżał cerę.

Jakie są Wasze ulubione peelingi do twarzy? :)

14 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze możliwośćci używania tego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę lubię ale peelingu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z dermedic peelingu nie miałam okazji testować jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. gościł u mnie, też lubię dermedic i ten kosmetyk także polubiłam. staram się delikatnie złuszczać swoją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Peelingi enzymatyczne są super:) aktualnie mam z Lirene i jestem bardzo z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. peelingi enzymatyczne są super:) aktualnie mam z Lirene:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś go używałam i sprawdził się całkiem nieźle. Ostatnio jednak zrezygnowałam z peelingów, zamieniłam je na szczoteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio ograniczyłam peelingi do twarzy, ponieważ nie była ona w najlepszym stanie :) O tym słyszałam, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wypróbuję peeling z tej firmy, bo szukam czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go kiedys i sprawdzał się bardzo dobrze :) ! Moja skóra po nim była genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z peelingiem enzymatycznym nie miałam jeszcze do czynienia. Muszę to zmienić.

    Wczoraj pierwszy raz nałożyłam próbkę kremu z tej serii na twarz i jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam do czynienia z takimi peelingami, ale już o nich słyszałam. Muszę ten wypróbować! Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już jakiś czas jestem zakochana w różanym peelingu z Ziaji ale ten też chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!