Dermedic Normacne Preventi antybakteryjny żel do mycia


Działa antybakteryjnie. Skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nie powodując podrażnień.
Reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając tworzeniu nowych zmian trądzikowych.
Ma właściwości antyseptyczne (zapobiegające zakażeniom).
Regularnie stosowany przywraca skórze zdrowy wygląd.
Nie pozostawia uczucia ściągnięcia.
Nie zawiera alkoholu. Hypoalergiczny.
Składniki aktywne: Zincidone, ekstrakt z zielonej herbaty, chlorofil.

Cena: 25zł / 200ml
źródło: wizaż.pl



Dermedic jest jedną z niewielu firm kosmetyków/dermokosmetyków, których używam bez obawy, że źle wpłyną na stan mojej cery. Dotychczas używałam kosmetyków z linii Hydrain 3 Hialuro, natomiast skuszona promocją -50% w SuperPharm i pozytywną opinią koleżanki na temat tego żelu, postanowiłam spróbować. Czy żałuję? Zdecydowanie nie. Według mnie żel ten pachnie dziwnie, nie jest to jakiś nieprzyjemny zapach, ale nie należy też do tych odrzucających. W porównaniu do rosołku z poprzedniej notki, to kocham ten żel :D. Butelka wygodna w użyciu, żel bardzo wydajny, a więc przejdźmy już do działania. Żel dobrze oczyszcza skórę po całym dniu, radzi sobie nieźle z makijażem. Co najważniejsze, nie wysusza. Zostawia skórę czystą i miłą w dotyku. Brak uczucia ściągnięcia itd. Od kiedy go używam na mojej twarzy pojawia się mniej wyprysków, jednak nie zlikwidował ich całkowicie, ale tego nie oczekiwałam. Faktycznie łagodzi zmiany trądzikowe i podrażnienia. Nigdy nie byłam po nim zaczerwieniona, nic mnie nie szczypało. Nadaje się do codziennego używania. Aktualnie jest to mój ulubiony żel do mycia twarzy, który z czystym sercem Wam polecam.
A Wy czego używacie do mycia twarzy? :)
 


8 komentarzy:

  1. Z opisu wynika że to żel idealny dla mnie :) ja używam obecnie żel normalizujący Tołpa i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do mojej cery, natomiast płyn micelarny do cery suchej Dermedic mnie na tyle zachwyca, że kolejną buteleczkę nie dawno rozpoczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. tego produktu nie znam, ale lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zamiennie używam żelu z Vichy lub LaRosche:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak o tej firmie słyszałam same dobre opinie. Niestety sama osobiście nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam niestety atopowe zapalenie skóry i skład tego żelu sprawiłby, że skóra zamieniłaby mi się w tarkę. :(

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!