olej kokosowy KTC


Olej kokosowy otrzymywany na drodze tłoczenia z miąższu orzecha palmy kokosowej jest zaliczany do grupy wyjątkowych tłuszczy nasyconych. Jego wyjątkowość polega na prozdrowotnych i leczniczych właściwościach, decydując się na jego zastosowanie wiesz o tym, że: 
- to produkt w 100% naturalny 
- spalisz niechcianą tkankę tłuszczową
- zwalczysz choroby skóry i ochronisz ją przed słońcem

 

 Dzięki niemu:  
- Twoja kuracja odchudzająca przyniesie szybciej pozytywne efekty, a Ty skuteczniej zadbasz o swoje zdrowie. Olej kokosowy nie powoduje przyrostu tkanki tłuszczowej, ułatwia jej spalanie i dba o właściwy poziom „dobrego” i „złego” cholesterolu.  
- stosując go w domowej kosmetyce szybko zobaczysz jak Twoja cera i skóra zalśnią wewnętrznym blaskiem. Będzie doskonale nawilżona. 
- doskonale pielęgnuje włosy niskoporowate, wzmacnia włosy i likwiduje łupież. Eliminuje powstawanie rozdwojonych końcówek.
- ten naturalny produkt na łazienkowej półce pomoże Ci zwalczyć nieprzyjemne i wstydliwe zmiany skórne (np. egzema, czy łuszczyca) oraz grzybicę. To doskonała alternatywa dla leków przeciwzapalnych ułatwiających gojenie ran czy zwalczających gorączkę.

Sposób przechowywania: Olej należy przechowywać w temperaturze pokojowej chroniąc przed bezpośrednim dostępem światła słonecznego i wilgoci. Poniżej 25 C olejek przechodzi w konsystencję stałą. Należy ogrzać olejek by z powrotem uzyskał konsystencję płynną.

Skład: 100% olej kokosowy, nadający się do spożycia.


Oleju używałam przede wszystkim do włosów. Po pierwszej dekoloryzacji nakładałam go często. Bardzo mi wtedy pomógł poprawić kondycję włosów. Były miękkie, sypkie i lśniły. Olej jest w formie stałej, więc brałam łyżeczkę i podgrzewałam go w mikrofali. 
Aplikowany na ciało nie wchłaniał się szybko i zostawiał tłustą warstewkę, nie lubię tego, więc nakładałam go jakiś czas przed kąpielą, dzięki czemu np. żel z avonu wcale mnie tak nie wysuszał - ale i tak ich więcej nie użyję :p.
Olej stosowałam również do smażenia. Posiłki były smaczne, jednak olej za szybko się spalał.
Jest to wersja oczyszczona, więc nie posiada zapachu.
Niestety olej już dawno dobił dna i aktualnie zużywam inne zapasy :)

13 komentarzy:

  1. Moje włosy uwielbiają olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej najlepiej nakładać tuż po kąpieli kiedy mamy wilgotną skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten olej kokosowy dla moich włosów także był wybawieniem :) Jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi akurat ten olej nie podpasywał a używałam go też do ciała i tutaj strasznie zapychał... Ale nie miałam okazji używać go do smażenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej kokosowy u mnie świetnie sprawdza się do demakijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ten olej kokosowy, na moich włosach się nie sprawdził, ja używałam go do ciała i domowych peelingów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię go stosować do masażu ciała - świetnie się sprawdza w tej roli, bo powoli się wchłania pozwalając na długie masowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie używałam oleju kokosowego... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście go nie znam, ale wiem że Siostra go miała i używała.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!