nowości

W końcu się zebrałam, by porobić zdjęcia nowości, kilka już zdążyłam zużyć i nie zdążyłam obfocić ;p. Dobra, przechodzę do rzeczy:






żel, krem i jeszcze peeling enzymatyczny z Dermedic to zestaw idealny <3
 

tą odżywkę zużyłam chyba w wakacje ;p. nie była zła, ale szału też nie robiła.
 

 po opalaniu niezastąpiony! :)


 zapach <3 i to chyba na tyle.. ;p

 lovki!


 recenzję mieliście już okazję przeczytać tutaj.


 nawet do dwóch dni po depilacji nie mogę go używać, wszystko mnie piecze :(


jestem na tak!
 


szczerze, to nie jestem pewna czy na zdjęciach nie jest jeden produkt, zamiast dwóch ;p, w każdym razie i balsam i szampon spisywały się dobrze :)












 po pierwszych razach miłość, a teraz to już sama nie wiem, mieszane uczucia ;p.





Wpadło Wam coś w oko? O czym chcecie przeczytać? :)

10 komentarzy:

  1. Miłego testowania :) też mam ten olejek lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z chęcią przeczytam o podkładzie Air Mat bo waham się czy kupić go na promocji -49 w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości ;) Miłego używania Ci życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tę maskę z Biovax i różowego Garnierka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo nowości :) widzę tu kilka znajomych produktów ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam płyn micelarny Garniera i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko peelingi z joanny i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!