Róż od Golden Rose


Rozświetlający róż do policzków typu terracotta posiada niezwykle miękką strukturę.  Muśnięta nim twarz zyskuje świeży, zdrowy wygląd. Innowacyjna technologia wypiekania, zastosowana podczas produkcji, gwarantuje, że róż jest niezwykle trwały i wydajny, zapewniając komfort idealnego makijażu przez wiele godzin.
Cena: 25,90 zł


Kolor jaki dzisiaj Wam prezentuję to numer 4. Całą gamę możecie zobaczyć TUTAJ.
Pierwsze, co przychodzi mi na myśl - jak on cudownie wygląda! Sam widok sprawił, że go polubiłam, a co dopiero działanie! Nakładam go na kości policzkowe i tam utrzymuje się cały dzień. Łatwo się nabiera na pędzel, ale trzeba uważać, by nie przesadzić ;p. Niestety pech chciał, że kiedy był w torebce rozsypał mi się na kawałki :(, teraz mam go w częściach, ale to nie zmienia faktu, że go uwielbiam! Kolor 4 dla mojej cery to bardziej jak rozświetlający bronzer, ale wcale mi to nie przeszkadza. Na pewno gdy go wykończę, polecę kupić inny wariant kolorystyczny, a może i ten sam... :)





Jakie są Wasze ulubione róże? :)

18 komentarzy:

  1. Nie znam tego różu. Uwielbiam róże mineralne LL :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo ładny i faktycznie bliżej mu do bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobny efekt uzyskałam różem z MakeUp Revolution, za 14 zł :) Ale kosmetyki GR bardzo lubię:)
    Zapraszam również do mnie, nowy post i możliwość przetestowania maseczki Pilaten KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego różu. Szukam obecnie jakiegoś matowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolorki latem, a sam róż w opakowaniu wygląda czadowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze różu z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie prezentuje się ten róż, kolor świetny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bardzo :) szkoda, że Ci się posypał :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam, fajny był ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładnie wygląda na skórze :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!