Profesjonalny peeling do ciała Charmine Rose + wyniki konkursu




MAROKAŃSKA POMARAŃCZA KRYSTALICZNY PEELING DO CIAŁA
Salon & SPA
energetyzuje, poprawia mikrokrążenie i wygładza ciało. Przyspiesza regenerację oraz odbudowę naskórka.


Przeznaczenie:
• do ciała, dłoni i stóp
• dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku

Opis działania:
• wygładza i oczyszcza skórę
• złuszcza zrogowaciały naskórek
• ujędrnia skórę
• wzmacnia naskórek
• pobudza mikrokrążenie
• stymuluje odnowę komórkową
• delikatnie natłuszcza i odbudowuje płaszcz lipidowy
• dodaje skórze świeżości i pobudza zmysły

Składniki aktywne:
• cukier
• olej Tamanu
• witamina C
• witamina E

Stosowanie:
Na suchej lub wilgotnej skórze ciała rozprowadzić peeling i kolistymi ruchami wykonać masaż.
Dłonie można zwilżać wodą.
Pozostałości peelingu można usunąć na sucho lub spłukać wodą.
Peeling stosować 2 razy w tygodniu oraz przed zabiegiem na ciało.
Doskonale przygotowuje skórę przed aplikacją samoopalacza.

Pojemność: 200ml
Cena: 46,40zł 
Sklep: KLIK


Dziś recenzja kolejnego peelingu do ciała. Wspominałam, że je uwielbiam? Mogłabym używać ich codziennie :)

Marokańska pomarańcza - wystarczyła sama nazwa, by mnie zaintrygować. Całe szkolenie przesiedziałam i myślałam tylko o tym zapachu (kocham cytrusowe zapachy), ale byłam twarda, otworzyłam dopiero w domu przy robieniu zdjęć. Rozczarowałam się tym zapachem. Kompletnie nie przypadł mi do gustu. Był męczący i po prostu dziwny. Przyzwyczaiłam się do niego, ale nie zmienia to faktu, że nie podobał mi się. Nawet nie wiem do czego go porównać. Jestem przekonana, że znajdzie on swoich zwolenników, ale na pewno nie będzie nim mój nos :P.
Jeśli chodzi o działanie, to radził sobie dobrze. Nie byłam wniebowzięta, ale nie mogę też powiedzieć, że to jest bubel - bo jednak zdzierał martwy naskórek i wygładzał skórę. Co mi się nie podobało - zostawiał taką tłustą warstwę po spłukaniu. Nie przepadam za takim efektem. Miałam takie uczucie, jakbym wysmarowała się cienką warstewką wazeliny ;p. To zapewne działanie natłuszczające i odbudowujące płaszcz lipidowy, by zapobiec pzeznaskórkowej utracie wody. 
Peeling jest kompletnie niewydajny i bardzo szybko mi się skończył. 


WYNIKI KONKURSU!!!
Krem Charmine Rose wygrywa:

ALEKSANDRA EWA SZWEDOWSKA (BIAŁY LIFESTYLE)
a jej przepis to:
maseczka na twarz z 1 ogórka, 1-2 łyżki soku z aloesu, 1 łyżka miodu i odrobina mleka. Razem zmiksować w blenderze :) super dba o twarz problematyczną i dodatkowo dobrze nawilża oraz koi :)

Proszę o dane do wysyłki na e-mail lub wiadomość na facebooku. Czekam 48h. 
Znacie maseczkę zaproponowaną przez Olę? Ja bardzo chętnie ją wypróbuję! :)


EDIT:
Poprzednia osoba nie zgłosiła się po nagrodę dlatego wybrałam kolejną osobę:
MINERALNY ŚWIAT KASI
peeling oliwa plus grysik - cudnie wygładzaNa kontakt czekam 48h.
Gratuluję :)

19 komentarzy:

  1. Wygląda całkiem ładnie, szkoda ,ze szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No szkoda że się nie sprawdził tak jak chciałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię tę tłusta warstewkę po użyciu peelingu:) Ale szkoda, że zapach i wydajność tak kiepsko:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie lubię takie działanie natłuszczające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale zdecydowanie bardziej zimą niż latem.

      Usuń
    2. Mnie to chyba bez różnicy :p

      Usuń
    3. U mnie to nie ma znaczenia :p

      Usuń
  5. Spodziewałam się dużo lepszego zapachu, chociaż tak jak mówisz, komuś innemu może się podobać :). Ja się pewnie nie skuszę, nie lubię tej tłustej warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli jest niewydajny to go nie kupię, bo jednak szkoda mi na niego kasy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny peeling, ale ta cena dobijająca...

    OdpowiedzUsuń
  8. z Charmine Rose miałam cudowny peeling o zapachu słodkiego kokosa do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  9. czyli bardzo rpzecietny sredniak :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko sięgam po peelingi, góra 2x w miesiącu. Aktualnie używam LoveMeGreen ;')

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że takie fajne kosmetyki mają w składzie parafinę :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że jego zapach Cię rozczarował. Piękny aromat produktów do pielęgnacji ciała zdecydowanie zachęca do regularnego stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie znam firmy ani peelingu, choć może stety :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!