Peeling Organic Shop


Uwielbiam peelingi do ciała. Zresztą... kto  nie?! 
Soczysta papaja i cukier - skusiłam się i żałuję, że tak szybko mi się skończył :(
Kupiłam go za 21zł na triny.pl

Delikatny owocowy peeling do ciała na bazie organicznego ekstraktu papai i cukru trzcinowego łagodnie złuszcza i oczyszcza skórę, odmładza ją i pozostawia na niej zachwycający zapach.
Sposób użycia: Nanieść na wilgotną skórę lekkimi masującymi ruchami, pomasować przez kilka minut, zmyć ciepłą wodą.


Na pewno jesteście ciekawe zapachu. Sama nie wiem czy jest to plus czy minus. Zapach jest mocny i średnio mi się podobał podczas aplikacji, potrafi szybko męczyć. Trzeba przyznać, że długo się utrzymuje na skórze. Obecnie wybrałabym inny wariant zapachowy! Cukier ma dość duże drobinki, co za tym idzie, jest dobrym zdzierakiem i bardzo mi się to podoba. Nie lubię peelingów, którymi można się tylko lekko pomiziać. Skóra po nim jest gładka w dotyku. Zawsze po peelingu stosowałam olejki do ciała. Efekt cudowny!
Gdyby nie męczący zapach, to na pewno kupiłabym więcej takich opakowań! Może mi ktoś powiedzieć, dlaczego na triny.pl został on wycofany ze sprzedaży? :(




Używałyście? Jakie mocne peelingi polecacie? :D

16 komentarzy:

  1. Miałam go i był świetny :). Dla mnie akurat zapach nie był męczący, bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. składowo jak ładnie się prezentuje :D szkoda, że nie jestem systematyczna jeśli chodzi o peelingi ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że ma męczący zapach, uwielbiam tego typu peelingi cukrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdzierak to coś dla mnie :P ciekawe czy mnie zapach by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie zdążyłam go wypróbować, lubię mocne peelingi i specyficzne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  6. Peelingi cukrowe bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakos nie przepadam za cukrowymi, rozpuszczaja sie zanim cos nimi zrobie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda cudownie!
    Ja obecnie używam nawilżający peeling solny do ciała z Bielendy, taki zielony - dla mnie baaardzo mocny :P Ale takie lubię. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię mocne peelingi. Ciekawe czy wytrzymałabym zapach tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, czy nie podrażniłby mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem jak musi pachnieć na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię mocne zdzieraki, chociaż raz na jakiś czas fajnie użyć delikatnego. Generalnie lubię się peelingować i mogłabym to robić niemal codziennie, dlatego delikatniejsze peelingi czasem mi się przydają :P

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!