kulturalnie - incorrect poleca 2

1. Kuchnia. Tym razem uzależniłam się od koktajli/shake'ów itp. Szczególnie truskawkowo-bananowe. Polecam przejrzeć TE PRZEPISY. Zresztą cały blog <3


mojewypieki.com
 
2. Książka. Im ma więcej wolnego czasu, tym mniej go poświęcam na czytanie książek. Ot, taki paradoks.
  Pożądanie mieszka w szafie Piotr Adamczyk. Co prawda jestem w trakcie jej czytania, ale z czystym sumieniem mogę ją Wam polecić.
Mógłbym się nazywać Al Pacino, a nazywam się Piotr Adamczyk. Inicjały niby takie same. Zaczynamy się podobnie, ale dalej wszystko idzie już inaczej. Mógłbym się też nazywać Dustin Hoffman, Russell Crowe, Colin Firth albo przynajmniej Johnny Depp. A nazywam się jak ten polski aktor, który grał polskiego papieża. Cały naród kochał polskiego papieża; myślę, że sporo się z tego przeniosło na Piotra Adamczyka, tamtego aktora, a mnie ominęło. [Fragment z książki]
Pełna humoru powieść miejska, której akcja rozgrywa się we Wrocławiu. Po świecie mediów i męskich uniesień prowadzi nas Piotr Adamczyk, mężczyzna o nazwisku popularnego aktora. W wyniku szeregu pomyłek przychodzi mu zmierzyć się z blaskiem nie swojej sławy i zainteresowaniem nienależnych mu kobiet.
Pełna liryzmu, ale i erotyki powieść o totalnym pożądaniu i zagubieniu. O pożądaniu kobiet, sławy, sukcesów, a także codziennych przedmiotów. O zagubieniu w świecie zewnętrznym — w nadmiarze, który przytłacza, nie dając dobrej możliwości wyboru, ale i o zagubieniu w świecie wewnętrznym, we własnych słabościach.
Powieść przedstawia również obraz i skutki powszechnej tabloidyzacji, sięgającej już nie tylko mediów, polityki i życia codziennego, ale także relacji między ludźmi, w tym uczuć, zastępowanych przygodnym seksem. 
lubimyczytac.pl
  Nie dajesz mi spać Alice Clayton. Gdybym wiedziała, że ta książka ma 5 części, na pewno bym jej nie kupiła, zwłaszcza, że dopiero dwie są dostępne w języku polskim. Ale stało się, przepadłam. 
Zabawna, pikantna i romantyczna historia pewnej znajomości.
Caroline, właścicielka kota i projektantka wnętrz, właśnie wprowadziła się do fantastycznego mieszkania w San Francisco. Wszystko byłoby idealnie, gdyby nie Simon – jej nowy sąsiad – i jego nocne zwyczaje…
Kiedy erotyczne przygody Simona kolejny raz wyrwały Caroline ze snu, miarka się przebrała. Dziewczyna zaczęła szczerze nie cierpieć mężczyzny zza ściany, a zabójczo przystojny sąsiad nic sobie z tego nie robił. Gdy przypadkiem się spotykają, dla dobra wspólnych znajomych zawierają pokój. Ale czy uda im się go utrzymać? Czy w końcu zauważą, że między nimi aż iskrzy?
„Współczesny klasyk. Bardzo śmieszny, a bohaterzy – intrygujący” – Jennifer Probst
Romans z pieprzykiem, który czytasz z uśmiechem na twarzy i dobrze się bawisz! 
lubimyczytac.pl

3. Film. Trujący bluszcz oglądałam go jak byłam mała, nie pamiętałam dużo, ale podobał mi się. Jakiś czas temu wróciłam do niego. Niesamowicie seksowna Drew :)  ZWIASTUN
Zmysłowa Ivy zaprzyjaźnia się z nieatrakcyjną i bogatą Sylvie. Wkrótce zdobywa też zaufanie jej rodziny, co zaczyna wykorzystywać.

4. Piosenka
VNM feat. Klaudia Szafrańska - Mirror ErroR jej głos <3.
XXANAXX - Disappear znów głos Klaudii :)
5. Blog.  Jeśli szukacie ciekawych recenzji kosmetyków, a także przepisów, by samodzielnie zrobić własny kosmetyk, zapraszam na bloga Kasi. Świetna robota :* KLIK.

mineralnyswiatkasi.pl/

6. KOTY. Codzienna duuuża dawka kotów. Zapraszam na fanpage Kociary <3 KLIK

12 komentarzy:

  1. O tak :) Pora truskawek rozpoczęta nie ma jak szejk na poprawę nastroju

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie codziennie odwiedzam blog Kasi - Ona jest niesamowita z pomysłami na przepisy kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam o tej porze roku szejki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie urocze słomki! Jest tak gorąco, że chętnie wypiłabym taki koktajl z dużą ilością lodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskawki to królowie owoców a za nimi pomarańcze.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam właśnie ochotę na debiut koktajlu truskawkowo bananowego :)

    Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  7. Te książki mnie zaintrygowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję ślicznie:) ale mi miło od razu tydzien sie zaczyna z usmiechem na twarzy:) a tym filmem z drew mnie zaciekawiłas:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje wypieki to jeden z moich ulubionych blogów, sam zdjęcia już zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na bloga Kasi też często zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ksiazka nie dajesz mi spac mozee byc ciekwa ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!