rosysjski zestaw do włosów na łopianowym propolisie + porównanie cen

Wreszcie wykończyłam ten zestaw. Przyznam szczerze, że kiedy doszłam do połowy mój entuzjazm z używania malał i poniekąd zmuszałam się, by go zdenkować. 



Po pierwsze chciałabym poruszyć temat cen. Zawsze kosmetyki rosyjskie zamawiałam na triny.pl Po dodaniu recenzji maski fitoaktywnej zamówionej również w tym sklepie, pisałyście w komentarzach, że ponad 10zł w promocji to zawyżona cena. Maggie wysłała mi link do sklepu, w którym kupuje rosyjskie kosmetyki i maska w cenie regularnej była 2zł niższa od tej w promocji na triny. Pisząc tego posta postanowiłam sprawdzić ceny tego szamponu i balsamu. Za ten zestaw kupiony na triny.pl zapłacimy po 18zł, czyli 36zł. A co ze sklepem mazidelka.pl ? Otóż tam balsam do włosów kosztuje 5zł mniej, czyli 13zł. O ile przy masce do twarzy 2zł nie robi wielkiej różnicy, to przy większych zakupach, jakie ja robiłam powstaje na prawdę duża suma, którą mogłabym zaoszczędzić. Sklep triny przy zakupach liczy punkty, za które przy następnych zakupach otrzymuje się rabat. Ale szczerze mówiąc ok.20 zł, które wtedy dostałam na kolejne zakupy mało się mają do tego, co mogłabym zaoszczędzić przy zakupach na mazidelka.pl . Od tej chwili na pewno będę częściej porównywać ceny, a przy następnych zakupach wybiorę sklep mazidelka.pl , mimo że bardzo lubię triny i jest to sklep godny zaufania, wolę jednak nie przepłacać. Nie sądziłam, że różnice w cenach mogą być aż tak znaczne. 
Okej, a teraz przejdźmy do działania. Szamponu i balsamu używałam razem. Zaledwie parę razy zdecydowałam się na sprawdzenie ich z innymi produktami, ale niestety osobno nie sprawdziły się.

 Opisy ze sklepu triny.pl


Tradycyjny rosyjski szampon № 3 na ŁOPIANOWYM propolisie 
PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW
Propolis od najdawniejszych czasów był ceniony za przydatne właściwości lecznicze. I do dziś ludzie znają zbawienne właściwości propolisu, który chroni od dolegliwości i chorób, pomaga przywrócić witalność, piękno i młodość.

Zielarka Agafia często stosowała do przygotowywania szamponu do włosów właśnie propolis. Zwykła mówić:

"Jeśli Twoje włosy są osłabione i wypadają, zastosuj łopianowy propolis. Wybierz propolis z tych uli, gdzie łopian jest wysoki, a korzeń jego jest gruby. Zrób wyciąg wraz z dodatkiem pokrzywy, rumianku, i pachnącego kwiatowego miodu, dodaj mydlnicę lekarską (korzeń myjący) i obmywaj tym włosy dla ich zdrowia."
W produkcji szamponu № 3 na łopianowym propolisie dodany został organiczny ekstrakt z prawoślazu, olejki eteryczne z tymianku i szałwii, aby zapobiegać wypadaniu włosów. Szampon ma dodatkowo działanie orzeźwiające i lecznicze. Szampon zmniejsza wypadanie włosów, chroniąc je przed uszkodzeniem i łamliwością, dzięki czemu są grubsze i zdrowsze.
Olej Łopianowy (Lappa Seed Oil) - niezastąpiony środek w pielęgnacji włosów, posiadający silne właściwości regenerujące, wzmacnia strukturę włosów, zapobiega ich łamliwości i przesuszeniu.
Mydlnica lekarska (Saponaria Officinalis Root Extract) - naturalny środek myjący. Zawiera saponiny, które to dokładnie i delikatnie oczyszczają włosy i skórę głowy.

Sposób użycia: Nanieść masującymi ruchami na mokre włosy aż do spienienia, następnie spłukać ciepłą wodą. Do codziennego stosowania.

Skład INCI: Aqua with infusions of: Pinus Palustris Wood Tar, Beeswax, Pollen Extract, Lappa Seed Oil, Saponaria Officinalis Root Extract, Mel, Althaea Officinalis Root Extract, Salvia Officinalis Oil, Carum Carvi Oil, Salix Alba, Bud Tar, Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Glycol Distearate, Lauryl Glucoside, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid,  Panthenol, Niacinamide, Citric Acid.
 


Tradycyjny rosyjski balsam № 3 na ŁOPIANOWYM propolisie
PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW

Propolis od najdawniejszych czasów był ceniony za przydatne właściwości lecznicze. I do dziś ludzie znają zbawienne właściwości propolisu, który chroni od dolegliwości i chorób, pomaga przywrócić witalność, piękno i młodość.

Zielarka Agafia często stosowała do przygotowywania balsamów do włosów właśnie propolis. Zwykła mówić:

"Jeśli Twoje włosy są osłabione i wypadają, zastosuj łopianowy propolis. Wybierz propolis z tych uli, gdzie łopian jest wysoki, a korzeń jego jest gruby. Zrób wyciąg wraz z dodatkiem pokrzywy, rumianku, i pachnącego kwiatowego miodu, dodaj mydlnicę lekarską (korzeń myjący) i obmywaj tym włosy dla ich zdrowia."
W produkcji balsamu № 3 na łopianowym propolisie dodany został organiczny ekstrakt z prawoślazu, olejki eteryczne z tymianku i szałwii, aby zapobiegać wypadaniu włosów. Balsam ma dodatkowo działanie orzeźwiające i lecznicze. Balsam zmniejsza wypadanie włosów, chroniąc je przed uszkodzeniem i łamliwością, dzięki czemu są grubsze i zdrowsze.
Olej Łopianowy (Arctium Lappa Seed Oil) - niezastąpiony środek w pielęgnacji włosów, posiadający silne właściwości regenerujące, wzmacnia strukturę włosów, zapobiega ich łamliwości i przesuszeniu.
Żywica sosny długoigielnej (Pinus Palustris Wood Tar) - jest naturalnym, silnym antyoksydantem. Wykazuje działanie odżywcze.

Sposób użycia: Nanieść na umyte włosy, rozprowadzić równomiernie na całej długości, pozostawić na 1-2 minuty, następnie obficie zmyć wodą. Do codziennego stosowania.

Skład INCI: Aqua with infusions of: Pinus Palustris Wood Tar, Beeswax, Pollen Extract, Lappa Seed Oil, Pollen Extract, Mel, Althaea Officinalis Root Extract, Salvia Officinalis Oil, Carum Carvi Oil, Salix Alba, Bud Tar, Propolis Extract Milk, Cetearyl Alcohol, Cetyl Ether, Behentrimonium Chloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid,  Citric Acid.



Moja opinia:
Oba produkty mają dość wodnistą konsystencję i są mega wydajne. Używane w zestawie sprawowały się nie najgorzej. Zapach zdecydowanie nie mój. Po pewnym czasie obrzydł mi i miałam go dość, ale wiem, że i on ma swoich zwolenników. Zresztą ten duet zgarnia niezłe opinie na stronie sklepu. Szampon dobrze się pieni, niestety miałam wrażenie, że sam w sobie nie oczyszcza dobrze włosów. Nie radził sobie ze zmywaniem olejów. Sprawiał, że włosy są miękkie. Natomiast balsam na początku działał dobrze, włosy były miękkie, gładkie, błyszczące. Potem było gorzej. Przez jakiś czas zapomniałam o proteinach i myślałam, że to właśnie dlatego balsam nie sprawował się tak, jak powinien. Wróciłam do protein, zmieniłam i szampon i odżywkę. Wszystko wróciło do normy, moje włosy były wygładzone. Parę dni temu użyłam ostatni raz tego zestawu, a na mojej głowie znów pojawił się puch. Co prawda włosy były miękkie i lekko błyszczały, ale ten efekt totalnie mi nie odpowiadał. A co z działaniem balsamu przy użyciu innych szamponów? Również puch, włosy potrzebowały mocnego dociążenia. Czy ten duet pomógł mi ograniczyć wypadanie włosów? Nie wiem. W tym czasie moje włosy przeszły dekoloryzację, mocno skupiłam się na nawilżaniu, równowadze między proteinami a emolientami. Zmieniłam produkty do włosów. Na skalp nakładałam olej z czarnuszki na przemian z olejem kokosowym. Teraz kiedy miałam przerwę w stosowaniu zestawu łopianowego moje włosy nie wypadają w większej ilości, ale nie zauważyłam ogromnej poprawy. Na pewno w jakiś sposób szampon ograniczył wypadanie, ale nie wiem czy to tylko i wyłącznie jego zasługa. Szczerze mówiąc na pewno nie wrócę już do tego duetu.

A czy Wy znacie ten zestaw?

13 komentarzy:

  1. Dla mnie i tak najlepsze szampony ma marka Dove ;) i nic ich nie pobije ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego zestawu nie znam. Ale mam trochę rosyjskich kosmetyków do włosów i wszystkie sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy produkty te faktycznie ograniczyłyby wypadanie włosów, bo mi osobiście najbardziej właśnie na tym zależy. Miłego Dnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Rosyjskiemu szamponowi z tej serii przestały wypadać mi włosy...

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja sie z nimi nie polubiłam i poszły jako płyn jako kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zestaw z cedrowym propolisem i miałam bardzo podobne doświadczenia. Niby włosy odzywione, miękkie i błyszczące, ale niezły puch. Dlatego łączyłam je mimo wszystko z innymi produktami, przestałam stosować łącznie i efekty były super. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się często zdarza tak z kosmetykami do włosów, najpierw kocham a potem wręcz nienawidzę. Nie miałam tego zestawu, skład ma całkiem fajny. Szkoda że szampon nie zmywa olei, dla mnie jest to ważne. Ja kupuję czasem na jeszcze innej stronie skarby syberii - nie raz kupiłam coś tam w dużo niższej cenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem sknerą i dlatego wyszukiwałam możliwie najtańszej opcji w internecie :) Muszę przyznać, że nieco się obawiałam tego, w jakim stanie dostanę kosmetyki, zwłaszcza, że zamówienie robiłam wspólne z dwiema koleżankami i jeśli mam już na coś narzekać, to na Paczkomaty, ponieważ przez ponad dobę przesyłka leżała u nich na magazynie, a nie została wysłana, czym działali mi na nerwy :/ Może samo opakowanie paczki nie wyglądało zbyt pięknie, to jednak było dobrze zabezpieczone, a kosmetyki nienaruszone. Tego zestawu nie znam, dopiero zaczęłam moją przygodę z rosyjskimi kosmetykami i tak się złożyło, że wszystko akurat firmy Planeta Organica :) Aha, co do mazidelek - faktycznie jest sporo taniej, ale w porównaniu do niektórych sklepów internetowych wciąż mają ubogi asortyment. Jednak na moje potrzeby - wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy ;) Kiedyś bardzo chciałam te kosmetyki poznać, ale ostatnio coraz częściej trafiam na mocno neutralne, a niekiedy i negatywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muszę w końcu kupić coś z rosyjskich kosmetyków :) Jak narazie wypróbowałam tylko maskę drożdżową :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Poza 1 lakierem jaki mam nie miałam do czynienia z ruskimi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie znam. Ale ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!