CharmLash po miesiącu stosowania

Na szkoleniu z marką Charmine Rose dostaliśmy kosmetyki. Jednym z nich było odżywcze serum do rzęs CharmLash o pojemności 1,6ml (dostępne jest również 3,2ml). Jesteście ciekawi czy mogę teraz robić wiatr rzęsami? Dziś pokażę efekty miesięcznego stosowania serum.



Informacje na ulotce:
Popraw wygląd swoich rzęs używając CharmLash - rezultaty potwierdzone klinicznie*
Rezultaty widoczne już po 4 tygodniach stosowania.
CharmLash to skuteczne i bezpieczne serum odżywcze do pielęgnacji oprawy oczu zawierające wysoko skoncentrowane surowce high-tech jak peptydy oraz inne cenne komponenty stymulujące wzrost rzęs. Serum sprawia, że rzęsy stają się wyraźnie dłuższe grubsze i gęstsze już w pierwszym miesiącu, przy stosowaniu raz dziennie!
Czas zacząć stosowanie CharmLash! Nigdy nie spodziewałeś się, że będziesz posiadać tak piękną oprawę oczu: dłuższe, grubsze i gęstsze rzęsy!
Najważniejsze zalety CharmLash:
- Peptydy stymulują wzrost oraz zapewniają efektywną ochronę rzęs przed ich wypadaniem lub złamaniem. Powodują, że rzęsy wyglądają zdrowiej i piękniej;
- Pantenol połączony z licznymi minerałami zawartymi w produkcie pomaga uzupełnić niedobory i wzbogacić rzęsy o niezbędne proteiny i witaminy, które nadają blask i połysk Twoim rzęsom;
- Unikalne składniki nawilżające ułatwiają dostarczanie wody w rzęsach, jednocześnie zwiększając ich giętkość i elastyczność;
- Łatwa aplikacja oraz gęsta formuła sprawiają, że produkt utrzymuje się w miejscu zastosowania;
- Jedno opakowania CharmLash wystarcza na 4-miesięczną kurację.
Na ulotce znajduje się również instrukcja nakładania serum, przeciwwskazania oraz możliwe efekty niepożądane. 


Serum nakładałam przez miesiąc, wieczorem każdego dnia (2 razy zapomniałam o użyciu). W tym samym czasie mama również je aplikowała. W buteleczce już prawie nic nie zostało. Myślę, że dla jednej osoby serum wystarczy na 2-3 miesiące kuracji. Serum nie podrażniło moich oczu i powiek. Niejednokrotnie zapomniałam o tym, że je nałożyłam i potarłam oczy - nic się nie działo.
Efekty? Rzęsy mamy nadal są rzadkie, ale widać różnicę w długości. A co z moimi? Efekt jest minimalny, ledwo zauważalny. Powiem szczerze, że jestem zawiedziona. Być może wykorzystałam już limit długości i odżywki na mnie nie działają :p. Jeśli inna odżywka wpadnie w moje ręce, to na pewno ją wypróbuję, ale nie będę się już nastawiać na efekt wow. Łapcie zdjęcia:

Bez tuszu. Tutaj mogłabym stwierdzić, że jest gorzej niż było, zwłaszcza w zewnętrznym kąciku.

Bez tuszu.

Tusz KARAJA.


Koniecznie dajcie znać czy miałyście już serum CharmLash i jak sprawdziło się u Was.

17 komentarzy:

  1. Szału nie ma, są tylko troszkę dłuższe :). Ja używam teraz Revitalash i jestem nawet zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W porównaniu z moimi rzęsami - te są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje naturalne rzęski bez odżywki i tak wspaniale wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego serum ale rzęsy przed masz świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam, że przekroczyłaś limit długości :-) Ale Ci zazdroszczę tych pięknych rzęs!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, Tobie odżywka żadna nie potrzebna! :O Tak Ci urosną, że się na czole zakręcą! :D Cudowne rzęsy. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty i tak masz rzęsy długie i godne pozazdroszczenia :) Ja używam innej odżywki i coś już tam widzę za różnicę, ale i tak do twoich rzęs straszenie mi daleko

    OdpowiedzUsuń
  8. już przed miałaś bardzo ładne rzęsy a po mega długie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekty są genialne, fajnie, że na rynku dostępnych jest tyle ciekawych odżywek do rzęs. Wreszcie jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać róznicę!!! Może jakbyś sama stosowała i dłużej to efekt byłby bardziej widoczny? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już przed miałaś piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy tego typu odżywkach najlepsze efekty są dopiero po ok. 3 miesiącach :) Rzęsa żyje właśnie ok. 3 m-ce i jeśli przez cały czas stosujemy serum, to wtedy mamy pewność, że wszystkie miały okazję z niego skorzystać. Miesiąc to zdecydowanie za krótko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekty już widać, ale z czasem pewnie będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ty masz długie rzęsy :O <3 Genialne!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!