Reach Blogger - o co tyle hałasu?

facebook.com/reachblogger

Jakiś czas temu trafiłam na portal ReachBlogger. Platforma ułatwia nawiązanie współpracy klient-bloger.


Jeśli jakaś firma poszukuje sposobu, by wypromować swoją markę, najłatwiejszym sposobem jest zamieszczenie zlecenia na ReachBlogger. Zleceniodawca ustala wynagrodzenie, minimalną liczbę obserwatorów i przedstawia swoje warunki.
Z perspektywy blogera wygląda to tak, że rejestrujesz swoje media i wybierasz zlecenie, które Cię interesuje i podajesz swoją propozycję cenową, swoje warunki itd. Potem wystarczy poczekać na akceptację, dogadać szczegóły i gotowe. Proste?
Jeśli chcesz wypłacić pieniądze, które zarobiłeś dostajesz dwie opcje do wyboru - faktura VAT lub umowa o dzieło. Fakturę wybierają osobę, które prowadzą własną działalność gospodarczą.
Zresztą o wszystkim możecie poczytać na blogu TU.
Co mi się podoba na tym portalu? Sami decydujecie czy chcecie podjąć współpracę czy nie. Dzięki fakturom oraz umowom wszystko jest legalne.
Według mnie to bardzo ciekawy pomysł i uważam, że platforma z czasem będzie się rozwijać jeszcze bardziej i widzę tu duży potencjał.

A Wy zarejestrowaliście się już? :)

19 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej platformie :)
    Zobaczymy co tam ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja póki co mam za mało czasu, żeby pisać regularnie, a co dopiero angażować się w coś takiego :) Dlatego póki co nie zapisałam się, ale faktycznie jest to dosyć dobra inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam się zarejestrować, ale trzeba podać NIP i zastanawiałam się, czy muszę mieć działalność, bo przecież osoby bez działalności podają PESEL zamiast NIPu prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz nipu to wpisujesz 1 :)

      Usuń
  4. Znam bardzo dobrze i korzystam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa informacja, nie miałam wcześniej o tym pojęcia, w weekend poczytam coś więcej na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tam konto ale nic mi jeszcze z tego tytułu w łapki nie wpadło

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zapisana od jakiegoś czasu i nawet udało mi się podjąć kilka jednorazowych współprac dzięki tej stronie,ale uważam,że mają jeszcze stanowczo za mało ofert :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, ale poczekamy zobaczymy. Wydaje mi się, że będą się szybko rozwijać :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł :) Muszę więcej o tym poczytać

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, dobrze wiedzieć, że jest coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarejestrowałam się tam kiedyś z ciekawości, ale póki co nie zgłaszam się do żadnych zleceń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo aż z ciekawości tam zjarzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, tylko wydaje mi się, że producenci patrzą również na ilość wyświetleń. Z tym u mnie jest nieciekawie, gdyż dopiero zaczęłam bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarejestrowałam się i zapomniałam się potem choć raz zalogować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zarejestrowałam się ale nie mam zleceń i się nie zgłaszam bo czasu brak..

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze slyszę. Pędzę zerknąc co to :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!