kulturalnie - incorrect poleca

Przychodzę do Was z nową serią, w której będę polecać Wam linki z różnych kategorii, które mnie zainspirowały.

1. Kuchnia. Proste do zrobienia, a co najważniejsze smaczne bułeczki ze składników, które macie w kuchni. Zrobione ok. 18tej, następnego dnia wciąż były pyszne. Po przepis klikajcie TU.


mniammniam.com



2. Książka. Tak, jestem uzależniona od czytania książek. W ostatnim czasie przeczytałam ich mnóstwo, a dwie z nich bardzo mnie wzruszyły i chciałabym je Wam polecić.

Pierwsza pozycja Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes. Zupełnie nie takiego zakończenia się spodziewałam... Bierzcie chusteczki i czytajcie :)
Dwudziestosześcioletnia Lou spotyka na swej drodze Willa. Ona właśnie straciła pracę i rozstała się ze swoim chłopakiem, a on po wypadku samochodowym nie ma chęci do życia i chce je sobie odebrać. Will nie wie jeszcze, że Lou wtargnie w jego życie niczym kolorowy ptak.
Czy wielka miłość, nawet bolesna, naprawdę może przezwyciężyć frustrację, zniechęcenie i natarczywe myśli o samobójstwie? Doskonale rozegrana psychologicznie, sugestywna powieść o sile uczuć i magicznym wpływie człowieka na człowieka. 

lubimyczytac.pl



 Morze spokoju Katja Millay. Skusiły mnie pozytywne opinie. Przez pierwsze 50 stron zastanawiałam się czy na pewno czytam książkę, która została tak wysoko oceniona. Mimo wszystko coś mnie w niej ciekawiło i nie potrafiłam jej po prostu zostawić. Zakończenie... znów przydadzą się chusteczki :).
Natsya Kashnikov chce tylko dwóch rzeczy: przetrwać liceum bez żadnych osób, które będą pouczać ją na temat jej przeszłości oraz sprawić, aby chłopak, który zabrał jej dosłownie wszystko – tożsamość, duszę i chęć życia – zapłacił za to. Historia Josh’a Bennett’a to nie sekret: każda osoba, którą kochał, opuściła ten świat, aż w końcu, gdy chłopak miał 17 lat, nie został mu już nikt. Teraz, wszystko czego Josh pragnie, to to, aby ludzie pozwolili mu zostać samemu, ponieważ gdy Twoje imię jest synonimem śmierci, każdy ma tendencję do pozostawienia Ci Twojej własnej przestrzeni. Każdy z wyjątkiem Nastyi, tajemniczej, nowej dziewczyny w szkole, która zaczyna się kręcić wokół chłopaka i nie ma zamiaru odejść, dopóki nie zyska wpływu na każdy aspekt jego życia. Ale im bardziej Josh ją poznaje, tym większą jest ona dla niego zagadką. Kiedy intensywność ich relacji się nasila, a pytania bez odpowiedzi zaczynają się piętrzyć, chłopak zaczyna się zastanawiać, czy kiedykolwiek odkryje sekrety ukrywane przez dziewczynę – albo czy w ogóle tego chce.

lubimyczytac.pl

3. Film. Oglądałam go we wrześniu tamtego roku.  ZWIASTUN
Dwoje niemających z pozoru ze sobą nic wspólnego ludzi łączy unikalna telepatyczna więź.
filmweb.pl


4. Piosenka. Dzisiaj chodzą za mną trzy utwory.

Kuban x Essex - Mała Mi ten bit mnie prześladuje.


Halestorm - I Am The Fire cała nowa płyta... tego mi trzeba :)


VNM feat. Sylwia Dynek - Druga



5. Blog.  Na bloga Króliczka wracam regularnie i jestem na bieżąco z każdym wpisem. Jeśli jeszcze go nie znacie (w co wątpię) to klikajcie TU. Gwarantuję, że prędko stamtąd nie wyjdziecie :p.

kroliczekdoswiadczalny.pl

6. KOTY. Wesprzyjcie świetną inicjatywę założenia kociej kawiarni w Krakowie.
kociakawiarnia.pl

15 komentarzy:

  1. A mnie najbardziej cieszy powrót Incorrect ! :-)
    Pomysł na cykl blogowy świetny, chyba przesilenie powoli jednak mija :-)
    Całusy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też sama w domu robię takie bułeczki :) Są pyszne :)
    I też uwielbiam czytać książki :) Tę pierwszą z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę spróbować takich bułeczek, mocno mnie zainteresowałaś, bo takich nie robiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś czytałam mnóstwo książek. Uwielbiam to! Teraz niestety nie mam na to czasu ze względu na maluszka :( Bardzo nad tym ubolewam, ale cóż, nie mogę mieć wszystkiego. Może wrócę do nich, gdy Franuś będzie większy ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bułeczkami zrobiłaś mi smaka.
    Ja od tygodnia zabieram się za ciacha i jakoś nie mogę się za nie zabrać :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ach buły takie bym jadła i jadła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny cykl, film i pierwsza książka mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam mniam muszą być pyszne te bułeczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. bułeczki wygladaja pysznie ja włanie chlebki upiekłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę przeczytać Zanim się pojawiłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde zwykłe bułki a to zdjęcie mi taką ochotę robi haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Film muszę obejrzeć. Bułki wyglądają pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę, będę :*
    zjadłabym te bułeczki, wyglądają smakowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł na tyle ciekawych rzeczy w jednym miejscu :) Bułeczki z chęcią bym zjadła :) Zachciało mi się ich bardzo

    OdpowiedzUsuń
  15. bułeczki wyglądają cudownie, ja to raczej nie mam zdolności do pieczenia

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!