gilded gold salon perfect


 Lakiery Salon Perfect dostałyśmy na spotkaniu blogerek w tamtym roku. Od tamtego czasu właśnie ten kolor stał się jednym z moich ulubionych kolorów, na które malowałam paznokcie.



Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw. Zdjęcia nie oddają tego, jak lakier wygląda na żywo, niestety. Co do trwałości, to jest okej. Nakładałam bez żadnych topów, baz i było też dobrze. 3 dni i dopiero pojawiały się jakiekolwiek ślady, odpryski :) Na zdjęciu lakier ma coś ok 3-4 dni.


13 komentarzy:

  1. Miałam identyczny! Nie z tej marki, ale po prostu identyczny :) I go uwielbiałam :)
    By the way...Nie wiem, gdzie mi się zapodział...
    Hmm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu Avon miał lakier w tym kolorze i nawet go miałam. Niestety nie był to mój kolor i poszedł w świat...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, ostatnio często po takie sięgam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie brokatowe kolory, genialnie wyglądają w połączeniu z matem! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!