Spotkanie blogerek 7.03.2015 - relacja

Sobota 7.03 - na nogach byłam już przed 6 rano. Do 11 na wykładach, a potem z Izą (naszą fotograf) poszłyśmy na spotkanie blogerek.
https://www.facebook.com/IzabelaPhotography?fref=ts
kliknij na zdjęcie, by przenieść się na fanpage

Do tej pory lokal Santa Fee znałam tylko z nocnych imprez :D. Teraz wiem, że z pewnością będę tam wracać i to nie tylko nocą.


W spotkaniu brały udział:

jako jedną z organizatorek, bardzo cieszy mnie fakt, że wszystkie zapisane osoby się pojawiły. Śmiało mogę powiedzieć, że to było najlepsze spotkanie, w którym uczestniczyłam!

Pierwszą "atrakcją" była prelekcja p.Anny Kisielewicz, która opowiedziała nam o tym, jak się odżywiać i ćwiczyć, by efekty były zadowalające.

https://www.facebook.com/pages/Dieto-Coaching/536897946374509


Kolejną niespodzianką dla dziewczyn było badanie skóry głowy, które wykonała nasza trycholog.

https://www.facebook.com/pages/Capellibelli/717677148253887


Trzy dziewczyny (w tym ja) załapały się na super makijaż w wykonaniu Moniki.

https://www.facebook.com/monikakulikMakeUpArtist?fref=ts


Po raz czwarty już wspomogłyśmy gorzowskie schronisko AZORKI



Trochę zdjęć ze spotkania:

























Do następnego, mam nadzieję! :)

12 komentarzy:

  1. Najfajniejsze jest to, że każda z nas wyniosła z spotkania pozytywne wspomnienia :) Aga, bez ciebie te spotkanie było by klapą ! Naprawdę cieszę się że po raz już 4 ? mogłyśmy brać udział w spotkaniu. I masz rację, za każdym razem jest coraz lepiej

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moge sie doczekac kolejnego!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że spotkanie udane :) My bawiłyśmy w sobotę w Dębicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te nasze spotkania :) Było fantastycznie! Dziękuję :** :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mile wspomnienia!
    Mam nadzieje, ze i mi kiedys bedzie dane osobiscie poznac dziewczyny, ktorych blogi uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że spotkanie było bardzo udane :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby jak najszybciej było następne:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Do następnego oby odbyło się jak najszybciej!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. To musiało być niezwykle udane spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę. Musiało być super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miejsce, no i idea spotkania świetna ;]

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!