ingrid, pomadka nr 291

Jeszcze dwa lata temu zapytana o szminki, pomadki do ust, odpowiedziałabym NIGDY. Jedyne co używałam to delikatne błyszczyki, balsamy. Od kiedy w moje ręce wpadł eliksir wibo KLIK, zaczęłam oswajać się z kolorem na ustach. Jakiś czas temu wygrałam rozdanie, a w paczce znajdowała się pomadka do ust Ingrid. Pierwsza myśl - ja i taki kolor na ustach? Już prawie wyciągałam rękę, by oddać ją mamie, ale że ciekawska jestem, to szybko podeszłam do lustra i się maznęłam. Przepadłam. Zdecydowanie przepadłam. 


 Spójrzcie jak wygląda na ustach. Drugie zdjęcie jest połączeniem pomadki i błyszczyku.






Jeżeli chodzi o trwałość, to pod tym aspektem nie powala. Wystarczy nawet, że będę piła piwo przez słomkę, a już zostają mi tylko kontury wokół ust... Co mi się podoba? Nie uwydatnia suchych skórek, nie zbiera się w załamaniach. Byłaby ideałem, gdyby nie trwałość.
Macie jakieś sposoby, by przedłużyć trwałość pomadek na ustach? A może znacie jakąś trwalszą pomadkę o zbliżonym kolorze? Koniecznie dajcie mi znać, gdzie mogę je dorwać.

27 komentarzy:

  1. Mam ten sam kolorek :) Jeśli chcę przedłużyć jej trwałość to nadmiar produktu zbieram przyciskając pomiędzy ustami chusteczkę, a później poprawiam. U mnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W stylu pinup wyglądasz jak Lisowska, kropka w kropkę ;D
    hahahaha, Aguś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, sprawiłaś, że nie mogę na siebie patrzeć... :p

      Usuń
  3. Szkoda, że trwałość kiepska. Ale można to przeżyć :D. Wystarczy nie jest i nie pić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor ;) Ja polecam szminki Golden Rose (matowe)- wiele fajnych kolorów, świetnie prezentują się na ustach, są tak jakby transparentne. Po 2 godzinach kolor jest słabszy, ale jakby wnika w usta i zostaje na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię matowych szminek. Ale GR już tyle razy były chwalone, że może zaryzykuję :)

      Usuń
  5. Wersja szminki w stylizacji Pin Up alla Amy Winehouse bardzo udana! Świetnie się prezentujesz w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*! Najśmieszniejsze jest to, że nawet przez moment nie myślałam o Amy Winehouse... tylko weszłam na imprezę to każdy mi to powiedział i nawet lekarz zadedykował mi piosenkę Rehab :D

      Usuń
  6. Mam jedną szminkę z tej firmy i jestem z niej zadowolona. Za taką cenę jest okej. Piękny kolor, naprawdę Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Ciebie pasuje prze pięknie~!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor wybrałaś idealnie ;) ! nie wiem czy jakaś pomadka może pasować Ci jeszcze bardziej :) może tylko jakaś szlachetna czerwień :) przepięknie podbija kolor cery i kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt razem z błyszczykiem jest świetny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś jakąś pomadkę Ingrid, ale trwałość, a właściwie jej brak sprawiły, że nawet nie wiem gdzie jest :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, odważnie po takie sięgam i Tobie również to radzę, bo świetnie w nim wyglądasz :]

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!