balea maska do włosów, zapisy na spotkanie blogerek




 Maskę tę dostałam od Basi z bloga dziwnajestesbarbaro
Ten zapach na prawdę długo utrzymuje się na włosach. Może przy pierwszym użyciu m nie odpowiadał, ale później już się tak przyzwyczaiłam...  Zdaję sobie sprawę, że może skład nie powala na kolana, ale najważniejsze jest to, że działa! Miękkie, lśniące włosy, świetnie się układają i pachną. Nie sądziłam, że ta maska będzie mi tak odpowiadać. Używałam ją raz-dwa razy w tygodniu. Jest wydajna, poza tym ja mam teraz krótkie włosy także dużo nie potrzebuję. Gdybym tylko miała dostęp do kosmetyków Balea, to z chęcią wypróbowałabym inne warianty tych masek. Zdecydowanie polecam :)





Przy okazji chciałabym Was zaprosić na spotkanie blogerek, które współorganizuję.


Zbiórka karmy dla schroniska AZORKI w Gorzowie - to już tradycja.
W zgłoszeniu należy zawrzeć:
Imię i nazwisko:
Wiek:
Miejscowość:
Adres bloga:
Dlaczego chcesz wziąć udział w spotkaniu?
Zgłoszenia przyjmuję do 31 stycznia 2015r. Po tym czasie wraz z Kamilą i Marzeną podejmiemy decyzję, kto się zakwalifikuje, a dalsze informacje będą przekazywane na wydarzeniu na facebooku, do którego zaproszę wybrane blogerki.

10 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnej maski Balea :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze ja w koncu wypróbować, bo każda jpco ja ma to tak chwali jak ty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję że te kosmetyki nie są dostępne u nas w Polsce stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będę miała okazję to ją zakupię na próbę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że spotkanie tak daleko :(
    Maski niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niedługo zaczynam test kosmetyków balea, ale maski w nich nie ma, ciekawa jednak jestem zapachu

    OdpowiedzUsuń
  7. Uhh, niestety 7 marca nie będzie mnie w Gorzowie, ale to moje urodziny, więc proszę o wzniesienie toastu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie miałam jeszcze okazji używać produktów. Balea

    OdpowiedzUsuń
  9. Bedac u rodzicow mialam wybrac sie do DMu ale niestety nie wyrobilam sie czadowo, tak wiec ta firma i jej kosmetyki sa mi niestety nadal obce

    A co do spotkania to swietny cel, szkoda ze tak daleko ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Też niestety nie mam dostępu do kosmetyków Balea, a maski do włosów to coś, co lubię zdecydowanie najbardziej! :3 Na spotkanie bloggerek jak dla mnie za wcześnie, dopiero zaczynam przygodę z blogosferą, poza tym - trochę to daleko :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)
    +obserwuję! [ps. nagłówek bloga chwycił mnie za serce, zakochałam się! *.* ]

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!