nowości kosmetyczne + pytanie do włosomaniaczek

W ostatnim czasie w moje ręce wpadło sporo nowości. Wygrałam rozdanie u Yasminelli oraz wymieniłam się kosmetykami z Basią, pojawiły się też urodzinowe prezenty.
Takim oto sposobem stałam się posiadaczką:




















Jestem zachwycona, zwłaszcza że znalazło się tu kilka rzeczy, które od dawna planowałam kupić oraz rzeczy zupełnie mi nieznane.

Włosomaniaczki - co myślicie o kąpieli rozjaśniającej? Chcę jak najszybciej zejść z czerni, bo mój odrost wygląda jakbym łysiała... Czy może znacie jakąś mniej inwazyjną domową metodę pozbycia się czerni?

17 komentarzy:

  1. Świetne nowości. Co do rozjaśnień za bardzo nie pomogę. Sama schodzę z ciemnego brązu, ale na zasadzie, ze za każdym razem farbuję nieco jasniejszym odcieniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety w temacie włosów Ci nie pomogę. Za to bardzo ciekawa jestem Twoich wrażeń dotyczących masła do ciała Bielendy oraz lakieru Revlon i pomadki Ingrid. Koniecznie daj znać, jak przetestujesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ile cudeniek! Ja rozjaśniałam włosy sprayem ze Schwarzkopf w granatowym opakowaniu... Był dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo ciekawych kosmetyków, a jedwab CHI jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zazdroszczę! :D czekam na recenzje tych nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery do paznokci w świetnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości, róż GR prezentuje się bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowności. I ile ich tutaj! Super. I czekam na relację z testów. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też mam ten balsam czekoladowy :D pachnie obłędnie :3
    co do włosów, to z czerni nie tak łatwo jest zejść :( moja siostra miała ciemne i zachciało jej się znów blondu, poszła do fryzjerki a ta zamiast pomóc to jej zrobiła zielone włosy! masakra, one były już przetrawione po prostu i nie przyjmowały żadnej farby, jedyne co mogła zrobić to czekać aż odrosną :( więc bardzo uważaj przy takiej drastycznej zmianie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Będąc w ciąży używałam olejku Bio-Oil. Genialony produkt

    OdpowiedzUsuń
  11. te lakiety sa piekne;D
    zapraszam do zazdroszczę:D:D siebie.. dopiero zaczynam
    http://zamawiamtestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo nowości, to masło Bielendy pachnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesli chodzi o naturalne rozjaśnianie: płukanka rumiankowa (ale lekko wsusza włosy) lub maska z korzenia rzewienia (rabarbaru). Korzeń rzewienia można kupić w każdym sklepie z ziołami za ok 4 zł, z tym że nadaje on włosom raczej ciepły odcień (nie wiem na jakim Ci zależy :) )

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!