kolejne życzenia

Poprzednia lista zachcianek pojawiła się w sierpniu. Od tamtej pory zdążyłam zapisać kilka kolejnych punktów, a raczej ta lista nie ma końca :D

dobrzezorganizowana.pl

Planner dzienny, notes "to do" itp. z pewnością ułatwiłyby mi dzienne funkcjonowanie. 
ZALICZONE



Jasne tregginsy z wysokim stanem - kiedyś znalazłam idealne w sh, niestety ich żywot dobiegł końca.

ZALICZONE
gussyupblog.blogspot.com

Aktualnie interesuje mnie "brunette" oraz "espresso"


makiazas.pl

Powoli porzucam lekkie fluidy na rzecz tych bardziej kryjących. Mam ochotę zrezygnować z Revlona CS, a Pharmaceris bardzo mnie zaciekawił.


tureckisklep.pl

Chciałabym wypróbować czy faktycznie ten rodzaj depilacji jest mniej bolesny niż standardowe.
ZALICZONE



Chętnie znów bym przygarnęła wersję dla skóry skłonnej do wyprysków. Sprawdził się u mnie świetnie, jednak pół słoiczka musiałam wyrzucić, gdy termin przydatności minął...
ZALICZONE


Miałyście coś z moich zachciewajek? A może znacie godne polecenia zamienniki? Wklejajcie linki do Waszych życzeń! :)

18 komentarzy:

  1. Ta ostatnia pozycja również by mi się przydała :) Nigdy o czymś takim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubiłam ten podkład z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne tregginsy w jakiej cenie były ? ; ) Też jestem za organizowaniem sobie dnia ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, kupiłam wtedy jeszcze 3 bluzki i łącznie zapłaciłam ok. 30zł, cena za kilogram wynosiła 50 zł.

      Usuń
  4. Oj chyba i ja muszę zrobić taki notes.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tregginsy . to mój hit od kilku lat.
    Najbardziej lubię nawilżający Pharmaceris, kryjący używam jedynie na jakieś zaczerwienienia, jak korektor. a po matującego dawno nie sięgałam. Chociaż też go aktualnie posiadam w swojej kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam niczego, ale tregginsy bym chciała i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kosmetyków :). Moja chciej lista jest bardzo długa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tregginsy często są w Lidlu :)) Fajne, wygodne i tanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje zachcianki są mi niestety nie znane, ale na kosmetyki Make Me Bio też mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza pozycja na tej iście również by mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam nic :) ale z większością chętnie bym się zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię tregginsy :) Ja także poluję na Nyx,ale u mnie problem z kolorem jest poważnym problemem.Jasna chłodna karnacja stanowi ogromny kłopot :) Obserwuję i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na ten podkład z Pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
  14. Jasne tregginsy to 'must have' każdej kobiecej szafy. Co do kosmetycznych zachcianek to ja teraz choruje na pomadkę z MAC'a. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Planner zdecydowanie mnie zaintrygował :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!