Colorful dream lip gloss



Błyszczyk do ust o nowoczesnej formule zawierającej kolagen i lecytynę. Ujędrnia, odżywia i pielęgnuje usta. Mikrosfery nadają ustom aksamitną gładkość i świeży, soczysty kolor przez wiele godzin. Dostępnych jest 7 kolorów, które możecie sprawdzić tu: KLIK z tym, że kolor 306 jest tak na prawdę malinową czerwienią, a nie tak jak tam widnieje na obrazku :)






Jak widać błyszczyk ma mnóstwo drobinek koloru fioletowego. Na zdjęciu ust wygląda na nieco jaśniejszy niż w rzeczywistości. Wszystko zależy od ilości, którą nałożymy.



W cieplejsze dni dość często używałam tego błyszczyka, niestety trwałością na kolana mnie nie powalił. Szybko wysychał i można było odczuć te drobinki. Może taki był zamiar? Ciesz się błyszczykiem, a po jakimś czasie delikatnym peelingiem. Schodzi dość nieestetycznie, ale mimo wszystko - lubię go używać i lubię ten kolor. Także jeśli interesują Was tanie błyszczyki, niekoniecznie wytrzymałe to polecam.


14 komentarzy:

  1. Ładny świeży kolorek, szkoda tylko że nietrwały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Luuu kiciak sliczny! Lubie takie blyszczyki, ale musze popatrzec na inne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek ale ja obecnie w szminkach się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentuje na ustach, wyglądają kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam że będzie intensywniejszy na ustach

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda ale na razie jeśli chodzi o błyszczyki to moim ulubieńcem jest Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek, szkoda, że tak szybko schodzi...

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wygląda na ustach, fotogeniczny kot :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt bardzo ładny i taki jak lubię, czyli delikatny, a wydawało mi się ze będzie intensywniejszy.
    Kotek ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda przyjemnie i cena przystępna. Super. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!