wax express, keratyna, skrzyp polny, pantenol

Nie było mnie tylko tydzień, a czuję się jakby minął miesiąc.W końcu znalazłam chwilę i siłę, by usiąść przed komputerem...
Dzisiaj przychodzę z pierwszym produktem od Pilomaxu. Odżywki u mnie schodzą baaaaardzo szybko. Byłam nastawiona mega pozytywnie, po przygodach z maską (TU)
































Włosy myłam szamponem do codziennego mycia do włosów ciemnych. Nakładałam ją na minimum 5minut, czasami zdarzało mi się na minutę, dwie, kiedy się śpieszyłam. Na moich włosach sprawowała się dobrze. Im dłużej trzymana, tym lepszy efekt. Włosy pięknie lśniły, były miękkie, dobrze się rozczesywały. Uwielbiam wszystkie zapachy z Pilomaxu więc i tu wyjątku nie było. Nakładałam ją na całe włosy, nie zauważyłam efektu obciążenia. W przeciwieństwie do zielonej odżywki, przy używaniu tej, miałam wrażenie, że włosy kręciły mi się bardziej i były trochę cięższe, ale nie za ciężkie. Włosy też nie przetłuszczały się szybciej. Pilomax jest moją jedną z ulubionych marek kosmetyków do włosów także nawet w ciemno polecam wszystko. A ja dziękuję Małym Stópkom :** za kolejną odżywkę tej marki!
Szampon do włosów ciemnych lada dzień mi się skończy, a ja nie potrafię sobie wyrobić o nim opinii...

14 komentarzy:

  1. Pilomax ma świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię kosmetyki, które podkreślają skręt, moja włosy też są grube.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grubych włosów nie mam, ale i tak czuję się zaintrygowana. Ja swoja przygodę z kosmetykami Pilomax dopiero rozpoczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jej ale mnie zaciekawilas. Tez mam kreciolki i trochę więcej dyscypliny by się im przydało

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo odżywka w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie stosowałam jeszcze żadnych kosmetykow tej firmy,choć czytalam ze sa niezle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą odżywkę, ale jeszcze nie używałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, teraz kończę moją i będę szukać nowej/.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem tak jest, że nie wiadomo co powiedzieć o danym kosmetyku :P Fajnie, że odżywka się spisuje, ja też bardzo lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie powiem żeby mnie nie kusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie tą odżywką, na pewno poczytam o niej więcej : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!