ulubione aplikacje na androida



splitshire.com 


Mój pierwszy telefon z Androidem, co dzienne szukanie nowych, ciekawych aplikacji, miliony gier i straconego czasu. Nadal mój smartfon jest zapchany, jednak dzisiaj chciałabym Wam przedstawić 7 aplikacji, które należą do ulubionych.



SPOTIFY MUSIC


Dość długo się nie mogłam przekonać do Spotify. Dobra, dałam się namówić. Ściągam... Jak to nie mogę przewinąć piosenki do połowy? Brak pominięć? Żarty! Ograniczyłam się do tego, że zapisałam tylko ulubionych wykonawców. No dobra, ale chyba każdy ma w playliście milion piosenek, których nie słucha, ale nie usunie "bo przecież kiedyś na pewno przyjdzie moment, że akurat będę miała na nią ochotę!" I do tego mam tą aplikację, wrzucam piosenki, na które akurat mam ochotę. Ale najlepsze zaczęło się, kiedy znalazłam opcję, by wypróbować Spotify Premium przez 7dni za darmo. Przesłuchałam chyba wszystkie stworzone playlisty, mogłam przewijać, mogłam pomijać, mogłam wszystko. Jakby ktoś nie wiedział, w Spotify macie posortowane playlisty według nastroju, np. "do ćwiczeń", "na imprezę", "relaksacyjna". Do tego w tych kategoriach macie podkategorie. Przykładem niech będzie "do ćwiczeń", otwieracie, a tam co? "cardio", "house workout" i wiele innych. Opcje "odkrywaj", "listy przebojów", "nowe wydania", "radio". Jednym słowem, kopalnia muzyki.  Im głębiej się dokopiesz, tym lepsze kawałki odkryjesz. Polecam!





CANDY CAMERA




inaczej "aparat poprawiający urodę".  Dla mnie najlepsze są filtry, robisz zdjęcie i w trakcie możesz dobrać filtr, możesz też znaleźć stare zdjęcie i zmienić efekt. Mnóstwo naklejek, efektów, bokeh, ramek. Dużo innych bajerów, które dla mnie są niepotrzebne. Używam do robienia zdjęć "codziennych".


AVIARY EDYTOR





Kolejny program do zdjęć, który uwielbiam za efekty, filtry. Większość jest płatnych, jednak jest kilka grup darmowych. To samo z ramkami, naklejkami, zupełnie niepotrzebnymi. Czy ktoś tego używa?


SUDOKU FREE


Easy, Medium, Hard, Extreme - to cztery poziomy, które możesz wybrać, grając w te sudoku. Dobra gra na myślenie, odstresowanie. 



GOOGLE KEEP - NOTATKI I LISTY


 
Ustaw kolory, wrzuć zdjęcie, przypomnienie, do tego widget dający na to podgląd - ekstra. Zapisuję tam prawie wszystko. Swoje notatki mam połączone z e-mailem, dlatego nawet przy hard resecie telefonu, odzyskuje wszystkie zapiski.


FACEBOOK MESSENGER




Chyba nie muszę przedstawiać? Dymki czatu, mogę czytać ebooka i w tym samym czasie pisać na facebooku. A przede wszystkim te słodkie naklejki!


DUOLINGO, ANGIELSKI ZA DARMO



Świetna sprawa, dla tych, którzy chcą uczyć się od podstaw. Codzienne przypomnienia, krótkie lekcje, pisemne, obrazkowe, słuchanie, mówienie.


Jakie są Wasze ulubione aplikacje? Polecacie jakiś czytnik pdf? Adobe Reader zaczyna mnie zawodzić.

screeny pochodzą z play.google.com

14 komentarzy:

  1. Spotify uwielbiam! Muszę bliżej się przyjrzeć aplikacji z notatkami :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż z ciekawości sobie zainstaluję to doulingo! Moje ulubione to instagram, vscocam, moldiv, mobile MPK, blogger,

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja z tej pierwszej aplikacji korzystam namiętnie jak jestem poza domem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najczęściej korzystam z messangera ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze jakoś nie mogę się przekonać do tych dotykowych cudeniek chociaz mnie coraz bardziej korci ;p
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu: http://mojaosobistosc.blogspot.com/2014/09/moje-pierwsze-rozdanie.html
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ściągnąć tą apkę z notatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko DUOLINGO. Super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie wypróbuję Candy Camera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście nie posiadam androida ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. OOOoo, jakie fajne. Muszę ściągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duolingo i Listonic to świetne aplikacje, w moim smartfonie obowiązkowe, polecam jeszcze Any.do do zarządzania zadaniami, bardzo prosta i intuicyjna aplikacja i do pogrania Fruit Ninja

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!