kilka nowości


Uwielbiam czekanie na kuriera, zamówiłam sobie nowe buty i w międzyczasie przeglądałam sklep internetowy z kosmetykami Ziaji. Najbardziej interesowała mnie seria Liście Manuka. Wrzuciłam kilka rzeczy do koszyka z myślą "w internecie zawsze wychodzi taniej i wygodniej", ale... pomyślałam, że może jednak przejdę się do salonu. Tym sposobem zaoszczędziłam ok.3zł na samych kosmetykach oraz 16zł na przesyłce.
Co do kosmetyków... Tak, mam jeszcze kilka odżywek/masek otwartych/nowych, tak samo z kremami, żelem do twarzy, ale przecież to samo wpadało do koszyka. Wiecie jak to jest, prawda? :D

Powiem Wam szczerze, że nie wiedziałam, że Ziaja ma w swojej ofercie tak tanie kosmetyki. Mam nadzieję, że testy wypadną pozytywnie!
































Czy miałyście któryś z tych produktów?
Lubicie kosmetyki Ziaja? Może polecacie jakiś szczególny kosmetyk?

17 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki Ziaji, na Jesień zaopatrzę się w kwasy i mój ukochany tonik ogórkowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki ziaja, ale akurat tych jeszcze nie miałam :) zawsze mam mleczko do demakijażu ogórkowe,najlepiej mi się sprawdza :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/2014/09/hand-cream.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię zaje :) Polecam maskę do włosów intensywną odbudowę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam krem na noc z kwasem migdałowym z tej serii manuka i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tez ostatnio bylo dużo zakupów z Ziajki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pastę, żel z peelingiem i kremik ale na noc z kwasem :). Testów jeszcze nie zaczęłam :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem 25+ kupiłam też ostatnio. Seria z liśćmi manuka bardzo mnie interesuje, będę musiała się w nią zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków, ale już od dłuzszego czasu mam ochotę na żel z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja znam tylko plyn micelarny i poki co jest to najlepszy plyn jaki mialam

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne nowości, ta seria z liściem manuka nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego Ziajowania :) Ja niestety bardzo słabo znam asortyment tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam w planach w końcu spróbować tej serii z liśćmi manuka :-) Ciekawe jak u ciebie się sprawdzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyki Ziaja bardzo lubię , ale z tego jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o nich ale jeszcze nie miałam : )

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!