dobre do 15zł




























 Jak powszechnie wiadomo, cena kosmetyku nie zawsze idzie z jego jakością. Dziś chciałabym Wam polecić moich tanich ulubieńców.














Paletka Ruby Rose, na allegro dostępna od 5zł. Jak na naukę, chęć eksperymentów, idealna. Moja jest połączeniem wkładów z dwóch paletek.
 


































Micela przedstawiać chyba nie muszę? ok.8zł wersja 400ml
 


























Recenzja TU. Cena na stronie producenta, nieco ponad 10 zł.



































Tak, tak, tak! Mam nadzieję, że po dłuższym stosowaniu nic się nie zmieni. Cena w salonie 7,15zł
Przy okazji do zakładki sprzedaż/wymiana wrzuciłam Krem nawilżający z serii Ziaja Oczyszczanie, Liście Manuka.



























Wibo eyeliner - używam go prawie co dziennie. Kupiłam w Rossmannie za ok. 7zł
Wibo eliksir - moja ulubiona pomadka, zdecydowanie. Cena ok. 9zł RECENZJA
Lovely tusz - zdecydowanie najlepszy tusz z niskiej półki. ok. 9zł

A Wy? Polecacie jakieś tanie kosmetyki? A może znacie któreś z moich propozycji?

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam również ten tusz i pomadkę :) Kupuje je już od jakiegoś czasu regularnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Doprawdy nie wiem jak to możliwe, ale nigdy nie miałam nic z tej listy oprócz micela, który niestety uczulał moje oczka :( .
    Co do paletki to śmieszna cena. Warto spróbować jeśli jest takowa okazja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. płyn i cienie miałam u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis! Maskarę, płyn micelarny uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie Ruby są całkiem dobre jak na cienie bazarowe, tusz czeka na swoją kolej u mnie w szafce. A płyn z Biedry to mój hit

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyn miałam, ale szczypał w oczy, o tuszu słyszałam że jest dobry, ale niektórzy mówią że niszczy rzęsy.. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tusz Lovely, pastę Ziaji i micel bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tusz, pomadkę i eyeliner z Wibo bardzo lubię, natomiast micel z Biedronki mnie do siebie nie przekonał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Micel i tusz - moi ulubieńcy :) Za to Ziajowej pasty nie lubiłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam nic z tych rzeczy oprócz micelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie biedronkowy płyn nie sprawdził sie najlepiej, miałam kiedyś te cienie. a teraz mam chęć na tusz

    OdpowiedzUsuń
  12. Liście manuka też bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. palety ruby rose-niesmiertelne :)
    micel z biedrony-nie moja bajka,reszty nie znam.

    od siebie polecam korektor w sztyfcie MIYO za 7,99

    OdpowiedzUsuń
  14. a zastanawiałam się jaki eyeliner kupić, to już wiem skoro polecasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Eliksiry i tusz Lovely też bardzo polubiłam. Świetne kosmetyki za grosze.

    OdpowiedzUsuń

  16. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!