wish list


dzisiaj tak na luzie. wczoraj wylądowałam w Berlinie, mimo mnóstwa DM-ów, nie odwiedziłam żadnego. pół dnia spędziłam w Primarku.
uwielbiam czytać Wasze listy życzeń, postanowiłam sama zrobić kolejną.

helfy.pl
Olejowanie włosów to mój następny mus. Dom bez olejku do włosów? To tak można? Poproszę wszystkie!


szafa.pl
tak, tak, tak, miłości moja <3


miracleshop.pl
kolejna ciekawa nowość  ZALICZONE!

alledrogeria.pinger.pl



douglas.pl


ephotozine.com


catrice.eu
ZALICZONE (inna marka)

Na dzisiaj to tyle, lista w rzeczywistości nigdy się nie kończy :D

7 komentarzy:

  1. Buty są boskie ! Też się w nich zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sesa też jest na mojej liście :D gumkę invisibobble mam i jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przydałoby mi się parę nowych pędzli, no i primer z Catrice też :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oleje uwielbiam, ale Sesa okazała się u mnie bublem :-( Canona 600d polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna lista, Mam jedną z tych gumeczek do włosów i całkiem fajna :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Kończy mi się moja baza ciekawa jestem czy ta z Catrice jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  7. pedzle z RT sa suuuper! mama ich kilka :) i kocham je! wlosie super miekkie i nie wypada , nic sie z nimi nie dzieje podczas mycia , naprawde godne polecenia!

    pozdrawiam

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!