spotkanie przy kawie

16.08 odbyło się spotkanie blogerek przy kawie w Gorzowie Wielkopolskim organizowane przeze mnie, Kamilę oraz Marzenę.
Ponownie zawitaliśmy do restauracji Bella Toscana, która serwuje pyszne pizze. Gościliśmy Panią z portalu egorzowska.pl, naszym fotografem był Andrzej www.andrzejwitczak.blogspot.com
Spotkanie przebiegło w świetnej atmosferze, a my, organizatorki okazałyśmy się małymi kłamczuszkami, bo dla każdej uczestniczki miałyśmy torby prezentów! Oczywiście zebraliśmy również karmę dla schroniska "Azorki", to już taka mała tradycja :).


czuję się taka malutka ;p

















w spotkaniu udział wzięły:
ja
Kamila
Marzena
Monika
Monika
Dorota
Angelika
Daria
Ola
Paulina
Dorota i Paulina z przyczyn losowych nie dotarły do nas.

W następnej notce pokażę Wam prezenty. Swoją drogą zazdroszczę dziewczynom, że je dostały, bo moje przyszły już miesiąc temu, więc połowę już zdążyłam zużyć ;p także nie dziwcie się, jeśli niedługo pojawią się recenzje.

7 komentarzy:

  1. Super, że zebrałyście karmę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miłe spotkanie pięknych pań :D fajnie, że zbieracie karmę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za spotkanko !! : ) Długo się jeszcze bawiłyście ? : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Kłamczuchy z Was okropne :D Ale spotkanie było genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super było :) Aż chce się jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!