O.P.I. Unfor-Greta-Bly Blue




































Nie wiem czemu, kiedy udało mi się wygrać 3miniaturki opików TU (tak, rok temu...) nie zrecenzowałam tych lakierów, a zwłaszcza pozostałych dwóch, które były moimi ulubionymi lakierami, niestety już dawno mnie opuściły. Na tą chwilę zachował się ten kolor i przyznam szczerze, że nie przepadam za nim. Ogólnie nie lubię malować paznokci na ciemno, a ten lakier ładnie prezentuje się tylko na słońcu. Nie zwracajcie uwagi na brzydko pomalowane paznokcie, tuż po akcji malowania, przypomniałam sobie, że muszę szybko obrać ziemniaki na obiad... :P
Dwie warstwy spokojnie wystarczą, by pokryć całą płytkę, bez prześwitów i smug. Trwałość jest kiepska, dzisiejszego sprzątania łazienki nie udało się przetrwać ;p.


przypominam o rozdaniu KLIK

12 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć lakier OPI, ale chyba nie w tym kolorze ;p Jakoś do mnie nie przemawia ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor mi się podoba, szkoda, że trwałością nie grzeszy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mój kolor ale super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, miałam kiedyś granatowy lakier z Golden Rose, paznokcie w takim kolorze zawsze wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo ladny. Mam podobny odcien opika ale z kryciem gorzej, bo poyrzebuje 3 warstw.

    OdpowiedzUsuń
  6. na moich paznokciach tylko piaski się dobrze trzymają, ładny kolor i metaliczny blask

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej ten kolor jest boski ! Bardzo mi się podoba, a zdjęcia są super !

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!