kłamczuszki rozdały upominki

Na sobotnim spotkaniu, jak już wspominałam wcześniej zrobiłyśmy mały przekręt i zaskoczyłyśmy dziewczyny paczkami. A oto co się w nich kryło:

apiscosmetics.pl/




bioxsine.com/pl/



dax.com.pl/



































pl.dermaglin.pl/






e-fiore.pl/




eterno.pl/



forte-sweden.com/



lemaxkosmetyki.pl/




pell.pl/



pilomax.pl/





rani-art.pl/



































sensique.pl/ 








soraya.pl/






wymiana


facebook.com/sugarcrafting




10 komentarzy:

  1. Arbuzowe kosmetyki! :O Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo zrobię rozdanie z nimi :) może uda CI się wygrać

      Usuń
  2. Olej arganowy *o* Zazdraszczam, chciałam wypróbować zaawsze, ale mnie nie stać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Upominki bardzo przyjemne, kłamczuszki wy! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kłamczuchy jak nie wiem co :D Ale faktycznie, niespodzianka była udana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam te arbuzowo galaretkowe kosmetyki na innym blogu i mam wielką ochotę na przetestowanie :P Ale ogólnie widzę same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna niespodzianka ;) Dziewczyny musiały być zaskoczone :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Arbuziki bardzo chętnie bym przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niespodzianka bardzo udana!! dziękujemy :D powtarzam to prawie u każdej z Was pod postem.. nie wiem dlaczego nie mam Was w obserwowanych.. naprawiam błędy chyba systemu..

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!