wibo eliksir nr 1, muzyczne piątki


pomadkę wygrałam chyba w grudniu :p. dopiero niedawno się do niej przekonałam. lekkie uczucie nawilżenia. na ustach nie trzyma się długo, szybko ją zjadam :). podoba mi się delikatny połysk. zdecydowanie ulubiony kolor na wieczorne wyjścia. szybko się rozpływa, jest bardzo miękka, czego skutkiem było połamanie się jej w połowie ;p. pomadka schodzi równomiernie, nie zauważyłam, aby schodziła się w kącikach. jeśli chodzi o opakowanie, to całe mi popękało :p. tandetne, ale zawartość ważniejsza!

zdjęcia bez flesza/z fleszem








MUZYCZNY PIĄTEK:


yeah, when there'll just be silence
and when life will be over
don't think you will forgive you


10 komentarzy:

  1. Z fleszem prezentuje się bardzo dobrze. Szkoda ze szybko się zjada.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ochotę zakupić jakiś Eliksir ;) ale tyle mam pomadek, że się hamuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam swój eliksir i jestem z niego zadowolona, kupiłam go pare miesięcy temu, ubytek niewielki, z opakowaniem wszystko ok ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam pomadkę Elixir i byłam bardzo zadowolona, dobry i tani produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda ta szminka na Twoich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię pomadki Eliksir, a ten kolor bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor :3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś maiłam tą pomadkę tylko w innym kolorze, bardzo sobie nią chwalę :) A piosenka super, wpada w ucho i fajnie się jej słucha

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!