żurawinowy redd's na włosach





tak, pierwsze co poczułam, otwierając buteleczkę - redd's. ulubiona żurawinka. po każdym myciu, ochota na zimne piwo przychodzi bankowo...
pytanie do włosomaniaczek - bo ja to jestem na najniższym poziomie wiedzy - czemu jak używam delikatnych szamponów/bez sls/parabenów etc etc, to po spłukaniu są one takie twarde i szorstkie? zupełnie tego nie rozumiem. i o tyle, ile po GP wypadały mi włosy, to tutaj zostaje większość na swoim miejscu :p. wydajny to on nie jest! albo to ja szastam nim na prawo i lewo. no nie, po prostu wylewam mnóstwo na raz, tak już mam. przy pierwszym użyciu się przeraziłam, włosy były tak szorstkie jak przy GP, bałam się rozczesywania (zawsze nowy szampon sprawdzam bez odżywki...), jednak zaskoczyłam się, bo nie było to tak straszne, jak się spodziewałam. a z odżywką to już bajka ;p, oczywiście pomijam efekt szorstkich włosów, ale po wyschnięciu są one miękkie i błyszczące. dobrze zmywa olejek arganowy i do tego najczęściej go stosowałam. bardzo go polubiłam, mimo że buteleczka starczyła mi na krótki okres czasu.
miałyście może szampony z alverde? a może polecacie odżywki?

7 komentarzy:

  1. Miałam zestaw z hibiskusem i był wg mnie świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pachnie jak redd's to ja też go chcę ;) Też mam tak jak ty po takich szamponach. Dlatego lubię używać naprzemiennie szamponów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie miałam niczego od alverde, ale brzmi przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tego szamponu jeszcze nie używałam ;) co do Twojego pytania - nie odpowiem niestety ;) wiem, że jak szampon nie ma silikonów to włosy mogą być takie "tępe" - pozbawione tej otoczki z silikonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z alverde nie miałam jeszcze nic :) ale przez oleje i maski rzadko kiedy doświadczam uczucia szorstkich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem co powoduje tą szorstkość włosów. może brak sylikonów w szamponie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Alverde jeszcze żadnego szamponu nie miałam, ale interesuje mnie właśnie ten ze względu na to, że jest przeznaczony do rudych włosów :) Jeśli chodzi o odżywki to poleciłabym z amarantusem, ale już ją wycofali :(

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!