spotkanie blogerek - zapisy, muzyczne piątki

Dzisiaj przychodzę do Was z miłą wiadomością! Po raz drugi w takim składzie (ja, Kamila i Marzena) postanowiłyśmy zorganizować wakacyjne spotkanie blogerek.
standardowo spotykamy się w Gorzowie Wielkopolskim - miejsce jest jeszcze do ustalenia. tym razem nie ma sponsorów.
oczywiście jak przy każdym spotkaniu obowiązuje zbiórka dla gorzowskiego schroniska - karmy, koce, miski etc.
jedną z atrakcji będzie badanie mikrokamerą przez naszą trycholog - Kamilę :)
wszystkie informacje będę na bieżąco wysyłać przez e-mail.
będzie organizowana składka, wysokość będzie zależna od lokalu :)

każda chętna osoba powinna wysłać mi wiadomość (ikonka na górze bloga) z wypełnionym formularzem:
imię i nazwisko:
adres bloga:
wiek:
ilość obserwatorów:
tematyka bloga:
dlaczego chcesz wziąć udział w spotkaniu:
zobowiązuję się umieścić relację ze spotkania na blogu.

ilość miejsc jest ograniczona, zapisy trwają do 4 lipca 2014r. po tym czasie dostaniecie wiadomości z listą osób, które się "załapały".

czekam na zgłoszenia! :)




MUZYCZNE PIĄTKI:



BANKS - Drowning

your gonna get some bad karma
I'm the one who had to learn to build a heart made of armor

9 komentarzy:

  1. Cieszę się ogromnie !!
    W lipcu będę już w Gw więc jak trzeba będzie pomocy/ samochodu to do dajcie znać : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego spotkania :o) niestety Gorzów jest za daleko ode mnie :o(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tak daleko ode mnie... Czy są jakieś Bydgoszczanki-blogerki, które chciałyby zorganizować spotkanie razem ze mną? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego spotkania ;) Ja niestety mam daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, bo dawno Was nie widziałam. :) Mam nadzieję że nic mi nie stanie na przeszkodzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bawcie się dobrze dziewczyny :) Mam nadzieję, że na spotkanie bez sponsorów także zgłosi się dużo osób :-p

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!