karite exotique od love me green

Spooooory kawałek czasu temu obudził mnie tata "Kurier do Ciebie!". Zaspana otworzyłam oczy, a tam wieeelki karton. Zaciekawiona, chwyciłam za nóż, rozcięłam go, a ze środka wysypało się mnóstwo zielonych gąbeczek. Na samym dnie znalazłam pakiet próbek i te oto cudeńko:


Dosyć długo czekał na swoją kolej, ale nie mogłam się powstrzymać, wcześniej miałam próbkę tego kremu więc wiedziałam, czego się spodziewać, a właściwie to najbardziej zapamiętałam cudowny zapach. Na tą chwilę mam otwarte ok. 7 balsamów, ale ten udało mi się regularnie używać i sprawdziłam go w ciężkich warunkach - spaliłam sobie uda, z których zawsze po opalaniu schodzi mi skóra. smarowałam, smarowałam i nie zeszła :D. Krem szybko się wchłania i nakładanie go, to sama przyjemność - od zapachu, przez konsystencję, aż po uczucie gładkiej, nawilżonej skóry. jestem jak najbardziej na tak! oczywiście pomijam kwestię ceny - sama bym sobie na niego nie pozwoliła, bo zwyczajnie mi szkoda, ale myślę, że warto. :)



pierwszy piasek, który tak mnie zauroczył! chyba wybiorę się kupić inne kolory, a ten należy do Martuśki :* z niechęcią, ale muszę go oddać :(


10 komentarzy:

  1. Piaski od Lovely sa swietne! Uwielbiam ten morski, turkusowy (czy tam błękitny) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć w końcu coś od LMG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zachęciłaś tym kremem do ciała :) A lakier faktycznie piękny !

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam próbkę tego produktu, polubiłam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kremik do ciała chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też miałam ten krem do ciała i bardzo go polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Love Me Green niestety się cenią, ale te składy mówią same za siebie, ja bardzo polubiłam krem do rąk :)
    Co do piaska, ja całkiem lubię i mnie już parę zauroczyło, ale też rzeczywiście jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy ten balsam, ogólnie ta firma ma dużo fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na ten balsam. :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!