szampon restrukturyzujący re.idra

na spotkaniu blogerek otrzymałam od sklepu jalyd szampon oraz scrub do skalpu firmy re.idra. dzisiaj przychodzę do Was z recenzją szamponu restrukturyzującego, zaczęłam go używać zaraz po spotkaniu i w tej chwili zostało mi na około dwa mycia. na etykiecie nie ma nic po polsku. o szamponie możecie przeczytać TU.  zapach jest nietypowy, ale bardzo mi się spodobał. szampon należy nakładać na czyste, osuszone ręcznikiem włosy. piana, która się wytwarza jest bardzo przyjemna i delikatna!
podczas używania szamponu zauważyłam, że moje włosy stały się delikatniejsze, bardziej miękkie i odżywione, nie przetłuszczają mi się już tak bardzo i spokojnie mogę je myć co dwa dni :)

skład:
Aqua (Water), Sodium Myreth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Peg-18 Glyceryl Oleate/cocoate, Cocamide Dea, Propylene Glycol, Glycerin, Sodium Chloride, Robinia Pseudoacacia (Robinia Pseudoacacia Flower Extract) Extract, Panax Ginseng Extract (Panax Ginseng Root Extract), Mentha Piperita Extract [Menthapiperita (Peppermint) Leaf Extract], Cinnamomum Zeylanicum Extract (Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract), Helianthus Annuss Seed Extract [Helianthus Annuss (Sunflower) seed Extract], Malva Sylvestris Extract [Malva Sylvestris (Mallow) Leaf Extract], Bambusa Vulgaris Sap Extract, Daucus Carota Extract [Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract], Saccharum Officinarum [Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract], Citrus Medica Vulgaris Fruit Extract, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Cocoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum/fragnance, Peg/ppg-14/4 Dimethicone, Polyquaternium-10, Phenoxyethanol, Dmdm Hydantoin, Citric Acid, Peg-5 Cocomonium Methosulfate, Disodium Edta, Sodium Glutamate, Methylparaben, Ethylparaben, Linalool, Propylparaben, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium Cocoyl Glutamate, Panthenol, Hydrolyzed Silk, Sodium Methylaparaben, Imidazolidinyl Urea, Keratin Amino Acids.




3 komentarze:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tym szamponem ;) Fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. totalnie nie znam firmy ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!