zamówienie w Hurtowni Torebek Damskich

29 stycznia wieczorem złożyłam zamówienie na stronie torebkihurt.pl
w ofercie jest duużo świetnych torebek w bardzo niskich cenach, jedynym warunkiem jest zamówienie minimum pięciu torebek. 
kurier przyjechał dziś rano, paczkę otworzyłam i jestem bardzo zadowolona :)
pokażę Wam moje trzy torebki. zamawiałam wspólnie z mamą i ona również kupiła sobie trzy. 
torebki są dobrej jakości i wszystko jest jak należy (przynajmniej w moich). jedyną wadą hurtowni jest brak zdjęć zamków.
w torebkach mojej mamy zamki są różnie ułożone (chodzi o główne zapięcia, na ukos, do połowy torebki), a nie było o tym informacji.  
pod fotkami wrzucam Wam linki, żebyście mogły zobaczyć zdjęcia "sklepowe"

 klik

 tą torebkę już miałam kiedyś, ostatnio ją przeciążyłam i zerwałam, ale baaaardzo ją lubię 




dzisiaj odwiedził mnie też kurier z paczką od Manufaktura Apteczna, jeszcze dziś wieczorem rozpocznę testy. jestem mega ciekawa :)

a w następnej notce recenzja żelu peelingującego do twarzy Pure Skin deep action z Oriflame :)

10 komentarzy:

  1. na stronie nie wyglądają zbyt ciekawie te torebki, bo się sama zastanawiałam nad zakupem, ale teraz jak zobaczyłam zdjęcia u Ciebie to pewnie za niedługo sama sobie zamówie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia torebka bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę wiesz co teraz zrobiłaś? Zubożyłaś mój portfel o co najmniej stówkę :D Poważnie, skoro mówisz, że z zamówieniem wszystko w porządku to tym bardziej mam ochotę kupić sobie parę torebek skoro są w takich super cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta srodkowa jest swietna,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta czarna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog!
    Zapraszam do mnie: milennpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czarna torebeczka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie one tanie :o ! Ceny widzę podane jak w katherine, trzeba doliczyć vat :)
    No za takie pieniążki to można się skusić na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobała mi się ostatnia torebka. Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!