fotorelacja ze spotkania blogerek w Gorzowie

dzisiaj przyszłam do Was z fotorelacją ze spotkania blogerek., które organizowałam wspólnie z Kamilą i Marzeną :)
odbyło się ono w Gorzowie Wielkopolskim 15.02.2014r. w Łubu Dubu. już od rana byłam zdenerwowana, zwłaszcza, że na dworze strasznie lało, ale na szczęście miałam pogodynkę, która informowała mnie o zmianach pogody w Gorzowie (dzięki Anecia :*). na miejsce dojechałam z Moniką, tam spotkałyśmy się z resztą dziewczyn. spotkanie rozpoczęło się od krótkich przemówień o sobie, czego osobiście nie znoszę, ale stres szybko odpadł i rozpoczęłyśmy pogaduszki. dziewczyny okazały się przemiłe i żałuję, że spotkanie tak szybko się skończyło!

rozmowy trwały w najlepsze

obżerałyśmy się :)

makijaż wykonany przez Monikę Duch www.monikaduch.blogspot.com

moja nieszczęsna przemowa :)

rozdajemy prezenty :D

kawka, herbatka

przyjemna restauracja, klimat i pyszne pizze!

Monia wykonuje makijaż. zazdroszczę jej całego kuferka i tak ogromnego talentu!

aż się głodna zrobiłam :D

koszulki od koszulkowo.com

a my nadal jemy pizze i ciasta :D

chyba się wczułam w opowiadanie :D

kolejny wspaniały makijaż w wykonaniu Moniki. a na zdjęciu moja pogodynka :D

i pozujemy :)

i znów te pyszne jedzonko...

i się zamyśliłam :p

zbiórka dla schroniska w Gorzowie :)

w spotkaniu wzięły udział:
ja www.ulamekprawdy.blogspot.com
Kamila www.capelllibelli.blogspot.com
Marzena www.naturalniepienkna.blogspot.com
Aneta www.aneciawashere.blogspot.com
Monika www.monikaduch.blogspot.com
Monika www.loveshopping91.blogspot.com
Karolina www.kaillaaa.blogspot.com
Gosia www.amelia-em.blogspot.com
Angelika www.angietrucco.blogspot.com
Dorota www.kolorowyswiatmarzen.blogspot.com
Dominika www.mikaaach.blogspot.com
Adriana www.zlotewlosy.blogspot.com (nie dotarła)
Anna ww.blog-dla-kobiet.blogspot.com (nie dotarła)
Monika www.myszolec.blogspot.com
Aleksandra www.nivislee.blogspot.com
Daria www.kraina-testow.blogspot.com
Aneta www.chemikamiszczka.blogspot.com (nie dotarła)
Paulina www.mimsuru.blogspot.com

6 komentarzy:

  1. Było świetnie!:D Pyszna pizza i wspaniałe towarzystwo.
    Nie mogę się doczekać kolejnego spotkania.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było genialnie.
    Opowiadałaś bardzo konkretnie, ciekawie ... nie pamiętam nawet tej Twojej gestykulacji, którą tutaj widzę na fotce :)
    Do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulki są fenomenalne! Super takie spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Ja też nie mogę się doczekać kolejnego spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Wam takich spotkań!:) ja dopiero gdzieś za miesiąc w podobnym będę uczestniczyć i już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super spotkanie musiało byc ;))
    no i zgłodniałam przez ciebie :<

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!