nowości kosmetyczne w listopadzie + zapisy na spotkanie blogerek

cześć kochani, przepraszam, że tak rzadko tu bywam, ale zupełnie nie mam czasu...  niedługo wszystko nadrobię, a na razie zapraszam Was na skromne nowości w listopadzie :)

wygrana w rozdaniu u infalliblelifestyle, dziękuję kochana :*

kolor w rzeczywistości jest trochę ciemniejszy i, mimo że nie mam w zwyczaju używać kolorowych pomadek, to ta skradła moje serce :)


 z kremów ucieszyła się mama, ale na noc jej podkradam :D


zamówienie z Avonu



Oriflame


Mariza & Rossmann

a jak z nowościami u Was?
przepraszam za opóźnienia w notkach, ale nie mam zupełnie czasu na nic. 



SPOTKANIE BLOGEREK!
REGULAMIN:
1. do 15 grudnia trwają zapisy i do tego też dnia, prosimy potwierdzić przybycie.
2. tak jak na ostatnim spotkaniu - przynosimy karmę dla psiaków OBOWIĄZKOWO.
3. będzie zbierane tzw. "wpisowe" - w zależności od poniesionych kosztów.
4. musicie wyrazić zgodę na wpis sponsorowany (dodanie notki z fotorelacją ze spotkania wraz ze zdjęciami upominków, logami i adresami firm)
5. jeżeli lokal wyrazi zgodę - każda przynosi coś do jedzenia.
6. przygotujcie sobie mowę, w której przedstawicie siebie, swojego bloga itp.
7. liczy się kolejność zgłoszeń, maksymalnie przewidujemy 20 osób.

na zgłoszenia czekam na agnieszka.pawlak11@gmail.com


ps: nie przejmujcie się wyglądem bloga, ciągle robię coś nowego :)

24 komentarze:

  1. O jak ładnie, zimowo się tu zrobiło :)
    Podoba mi się kolor tej szminki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwie te pomadki z Wibo i są świetne. Super mają konsystencje bardzo mi odpowiada. Z Avonu mam ten scrub ale jeszcze nie używany czeka na swoją kolej:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że nagrody będą Ci służyć, a przy okazji oczywiście też mamie i cieszę się, że podoba Ci się odcień pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję fajnej wygranej :) Miłej zabawy na spotkaniu :D!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tu ładnie i świątecznie :D super
    Pomadki eliksiry z wibo uwielbiam, tylko trzeba być z nimi ostrzożną bo lubią się paćkać i łamać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy coś ostatnio miałam z avonu :/ chyba muszę sobie coś sobie w końcu zamówić ;/ a jak się sprawuję scrub z oriflame :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie peeling z Avonu i żel z Sorayi:) Świetne nowści:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko korzystam z kosmetyków Avon.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, zarówno AVON jak i Soraya się totalnie u mnie nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczna pomadka ;)

    mam nadzieję ,że znajdzie się dla mnie jeszcze miejsce na spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja właśnie dodałam moje nowości na bloga :)
    wydaje mi się, że miałam tę odżywkę z marizy! gratuluję wygranej, super rzeczy :D

    jeśli chodzi o matury to ja zdawałam tylko podstawowe + egzamin zawodowy :)
    polski 67%, matematyka 26%, angielski 88% oraz egzamin zawodowy 77%
    nie zdałam matematyki, a miałam najwięcej punktów w klasie- tak, nikt u nas nie zdał ;/

    a jak u ciebie? ile pkt/% ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna ta pomada! *.* choć sama nie mam odwagi takich nosić, to u innych baaaardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego spotkanka już zyczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kupiłam Hakuro H50 s ale okazał się za mały i kupiłam H50 ten zdecydowanie jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!