drożdżowa maseczka do włosów Babci Agafii

po wielu pozytywnych opiniach na temat drożdżowej maseczki na porost włosów Babci Agafii postanowiłam ją zakupić. trochę się bałam, gdyż nie lubię zapachu drożdży, jednak zaskoczyłam się pozytywnie, ma delikatną i przyjemną woń.
kupiłam ją na triny.pl i stamtąd pozwolę sobie skopiować dokładny jej opis:


jak do wszystkich kosmetyków, które kupuję mam za wysokie oczekiwania, powinnam to zmienić...
maskę nakładałam co drugie mycie (co drugi dzień) z zmianę z odżywką Head&schoulders. nie wiem czy przyspieszyły wzrost, obcięłam włosy i tak, jednak nad czołem pojawiły się tzw. baby hair, ale chyba tylko tam. o wypadaniu niestety też nie powiem za dużo - przez jakiś czas używałam do niej szampon z GP, także... no, a kiedy przestałam go używać, to faktycznie wypada ich mniej, ale nie jestem pewna czy to nie przez to, że sporo zniszczonych ścięłam. co mi się podobało? przyzwyczaiłam się do tego zapachu! smutno mi, kiedy wczoraj zostało mi jej trochę tylko na dnie, na jeszcze jeden raz. po zmywaniu jej włosy były mięciutkie, łatwo się rozczesywały, a po wyschnięciu pięknie lśniły i pachniały. niestety moje włosy bardzo reagują na zimno, powietrze itd, dlatego ten efekt nie utrzymywał się długo. myślę, że gdybym stosowała ją jeszcze dłużej, efekty byłyby zadowalające. wydaje mi się, że dzięki niej moje włosy się również trochę wygładziły, mniej puszyły i elektryzowały, co jest duuużym plusem. żałuję, że tak szybko mi się skończyła, ale teraz czeka mnie test maski z pilomaxu.




15 komentarzy:

  1. Podobno drożdżowe maseczki są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie włosy, że warunki atmosferyczne robią z nimi co chcą. Strasznie mnie to wkurza ale cóz zrobić, a tej maski jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje też tak reagują. To dosyć męczące...

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja o tej masce czytałam kilka pozytywnych opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię jak mi się kończą kosmetyki, które lubię ;) Ciekawa ta maska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś mnie ta maseczka nie kusi :)
    nie znoszę zapachu drożdży ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zamówiłam ją sobie ostatnio jednak wzięłam paczkę ekonomiczną i nie doszła :( straciłam 20 zł i nic z tego , a producent nie chce się dogadać w zaden sposób bo to nie jego wina ;<

    zapraszam http://obsesyjnaa.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na triny.pl? ja tam zamawiam 3 razy z rzędu (co dwa dni) i za każdym razem przesyłka dochodziła szybko i w całości. również brałam najtańszą wersję dostawy.

      Usuń
  8. jeszcze nie miałam żadnego produktu od babci Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę ją kiedyś wypróbować :p jedni są chwalą, a inni wręcz przeciwnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją, ale ciągle nie wyrobiłam sobie o niej opinii, niby ją lubię ale jakoś szału nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę ją koniecznie wypróbować, rosyjskie kosmetyki mi służą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosowałam jeszcze żadnych rosyjskich kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może spróbuj tego http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=17640 Joanna czarna rzepa kuracja wzmacniająca włosy.Zdania podzielone zwolenniczki i przeciwniczki Ja osobiście mogę myć co 2 dni włosy ! to duży sukces bo się mi mega przetłuszczały i trzeba było myć codziennie i są baby hair ;) włosy nadal wypadają ale chyba troszkę mniej na pewno zrobiły mi się gęstsze i mocniejsze koszt do 8zł :) ja sobie chwale :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie to by się taka maska z drożdży na twarz przydała:-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!