avon mega effects mascara, czyli dziwaczek


tusz, który już pewnie każda z Was zna, dostałam go od Kamili z czego bardzo się ucieszyłam. uwielbiam tusze do rzęs i nie potrafię zostać przy jednym, zawsze mam ich kilka i gdy tylko mogę, kupuję nowe. szczerze, trochę mi było szkoda na niego pieniędzy i nie wiedziałam, jakbym miała się takim czymś pomalować, no ale mam go :D. używam go od końca września i tak jak na początku byłam nim zachwycona, teraz coraz mniej chętnie do niego podchodzę. nie wiem, może to przez to, że otworzyłam inne tusze :D.
pierwsze co mnie zdziwiło, gdy miałam go w rękach? malutki! macie porównanie do wacika:


później irytacja... trochę się namęczyłam, zanim go wyciągnęłam! uff, dałam radę. maluję, maluję i podziwiam :D. no takie piękne rzęsy! cudowne!
szkoda, że były takie cudowne tylko wtedy, kiedy same z siebie się jakoś układały, a niestety mam takie rzęsy, że jak się wywiną na boki, to za chiny ich nie ułożę na miejsce. i wtedy tusz sklejał mi je niesamowicie. już nie wspominając o tym, że pomalowanie się bez wyjeżdżania, to cud. no, ale i tak go lubię :D.
tylko, że no... nie kupię kolejnego opakowania, jeszcze tyle tuszy do przetestowania :D

 dwie warstwy



25 komentarzy:

  1. Ogólnie efekt mi się podoba, ale nie wiem jak bym sobie radziła z operowaniem tą szczoteczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten tusz to jest jedno wielkie nieporozumienie ; ) No ale każdy woli co innego ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę sprawdzić jak spisze się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym go przetestować na własnej skórze, a raczej rzęsach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo osób go zachwalało, ale ja się nie zdecydowałam nigdy na jego zakup- dla mnie jednak jego forma jest zbyt dziwna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzęsy prezentują się godnie, ale jestem mistrzem w brudzeniu się więc nawet po niego nie sięgam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie lekko przeraża ten mały cudaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt fajny byłam ciekawa jak radzi sobie w akcji. Masz mega długie boskie rzęsy:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczoteczka mnie nie przekonuje, ale Twoje rzęsy wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako całokształt można ocenić na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam ten tusz i według mnie jest kiepski :/ skleja rzęsy niesamowicie!

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ty marz rzęsy :) Na żywo jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie nie używam w ogóle tuszu do rzęs :p Mam je bardzo długie i wszystko mi się odbija na powiekach .... :P

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo śmieszną ma tą szczoteczkę. Nie wiem, czy mogła bym się do niej przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kosmetyki. Śliczne oczka!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba zdecyduje się na jej zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba nie umiałabym sie tym posłużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ją od dwóch miesięcy i nadal nie potrafię pomalować nią rzęs :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz przepiekne rzesy. Pewnie nawet najgorszy tusz na swiecie wyglada na nich pieknie. Czytalam o tym tuszu duzo dobrego. Pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początku pomyślałam a po co ten patyczek tam na zdjęciu? Ale czytam aaa porównanie :D Tusz ma śmieszną szczoteczkę, jeszcze się z taką nie spotkałam :) Masz mega długie rzęsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. This blog site is very good! How can I make one like this !
    chat us online games

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło!